Skocz do zawartości

Co Dzisiaj Zrobiłem Przy Swoim Motocyklu...


wolnemiasto
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Ehh te swieta pokrzyżowały mi plany moglem skladać moto, a tak siedze i sie objadam ciastami... bez sensu pozdro 4 all

 

pozdro 600... tfu 1200 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykopalem.

 

jednak gsxf1250 nie nadaje się do jezdzenia po piachu. kampinowski park narodowy z jego piaszczystymi drogami mnie pokonał.

ledwo go utrzymalem w podparciu. zdecydowanie odradzam nim jazdy terenowe. przód zakopany tylnie koło boksujace . stara jawka dandy przeszlaby bez problemu. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda wczoraj ale :P

Wypolerował kolektory Chromik :P cudeńko godzina pracy :einstein2:  stwierdziłem czas na nagrodę, pojechałem po piwko :piwo-1:

W drodze powrotnej spotkałem ZX6R nie miała szans, wpadam na podwórko a one takie same jak przed czyszczeniem ale z dodatkiem fioletu :takaemotka:

Edytowane przez JastrzÄ…bTS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda trwało to ostatni miesiąc ale dzisiaj powiedzmy temat został zakończony.

Wymienione:

-łożysko główki ramy

-łożysko dolne amortyzatora

-uszczelniacze i olej w lagach

-nowa opona Pirelli Diablo Strada na tył

-nowy olej, świece i filtr powietrza

- nowe klocki tył i przód plus regeneracja zacisków z przodu

-synchro gaźników

-wymiana tłumika na stockowy

-naprawa lusterek (składały się powyżej 80km/h)

-oczyszczony i pomalowany stelaż czachy

 

Można jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oplot zalany, śmiga aż miło. Wahacz na miejscu. Dziś zakuwamy napęd i rozrząd i ustawiamy zawory. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogoda nieciekawa to trzeba coś kombinować ;) zmiana oleju i filtra oleju,czyszczenie,smarowanie i naciągnięcie łańcucha,delikatne mycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już widać koniec prac. Dzisiaj ustawiony rozrząd, wyregulowane zawory, wyczyszczony filtr smoka oleju, założona nowa uszczelka miski. Silnik skręcony do kupy, nowe świece wkręcone razem z nowym filtrem powietrza. W poniedziałek, pokrywa zębatki -sprzęgło, olej, wydech, bak i OGIEŃ

post-7045-0-97770900-1398551087_thumb.jpg

post-7045-0-31855800-1398551100_thumb.jpg

Edytowane przez sligo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już widać koniec prac. Dzisiaj ustawiony rozrząd, wyregulowane zawory, wyczyszczony filtr smoka oleju, założona nowa uszczelka miski.

 

Miałeś jakieś kłopoty ze sciągnięciem i założeniem miski?? Szykuję się właśnie do tego.

Wczoraj obluzowałem wszystkie śruby w kolektorze :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miska odkrecila sie bez problemow nawet zdziwilem sie, ze byla tak lekko dokrecona. Bylo tam sporo osadow, w filtrze smoka tez troche smieci. Zalozylem uszczelke i zaczalem dokrecac i tu zaczely sie jaja. Serwisowka mowi, ze ma byc na 14Nm dokrecam kluczem dynamo, sruba doszla do miski krece dalej, a opor sie nie pojawia. Myslalem, ze uszczelka sie dogniata ale w pewnym momencie zwatpilem. Jak przestawilem klucz na 12 to zaczely pstrykać ale po odczekaniu chwili te dokrecone znow mozna krecic i robia jeszcze dwa obroty, a klucz nie reaguje... nie wiem o co chodzi, obawialem sie ze oberwal sie gwint w silniku ale po wykreceniu sruby nie bylo zadnych opilkow. Dokrecilem narazie zwyklym kluczem z wyczuciem jutro jade konczyc to sprobuje dynamo moze cos sie uklepalo.

 

pozdro 600... tfu 1200 :) tapniete bez polskich znakow sry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przykręcałeś po przekątnej czy kręciłeś jedna za drugą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zrzuciłem miskę!!

Kolektory po 30 minutach się poddały lekko, nic nie urwałem :)

Miska odkręciła się jak masło, tak jak piszesz SLIGO. Wszystkie śruby posżły lekko. W misce nie miałem ani grama syfu. Jeżdżę od 5 sezonów na motul 5100

Jestem bardzo zadowolony, że wreszcie jakaś rzecz w moim moto nie protestuje przed odkręceniem, a tym bardziej, że to te sławne kolektory!

Miska leży u fachowca na przegwintowaniu. Koniec z partyzantką i tulejkami. Będzie śruba 16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś wymieniłem stacyjkę, bak i zamek od poprzedniego B12 by mieć wszystko na 1 kluczyk po tym, jak z poprzedniego zestawu jeden jedyny pękł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POSKŁADAŁEM DO KUPY :D:D I zaliczyłem pierwszą jazdę w sezonie... tęskniłem za tym trzaskaniem w wydech :D Miskę dokręcałem na krzyż ostatecznie poszło ręcznie na wyczucie bez dynamo. MetalBeast ciesz się ja odkręcając kolektory urwałem jedną śrubę. Trzy dni motałem się, żeby wyciągnąć to co zostało w bloku. Kleszcze zaciskowe stanleya- nic, WD-40, grzanie, zamrażanie- nic, wykrętaki - nic ostatecznie rozwierciłem ją tak, że zostały tylko resztki które po dłuższej chwili dłubania udało się wyciągnąć. Później idąc za radą i dzięki uprzejmości Qnerka naprawiłem gwint sprężynką od YATO. Swoją drogą świetne rozwiązanie. Bo już chciałem rozwiercać wszystko pod 10. a tak jest jak w oryginale. 

post-7045-0-82133500-1398722171_thumb.jpg

post-7045-0-98186600-1398722181_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzis naprawiłem ssanie w starej dr 650 - zipie jeszcze bo suzuki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj założyłem miskę z nową śrubą i uszczelką, kolektory z nowymi uszczelkami (stare były chyba od nowości i już były wypalone mocno). Przy okazji nowy olej motul 5100 i filterek. Po 2 dniach w garażu mam dość na jakiś czas zabaw w mechaniora.

Prosta robota z tą miską i kolektorami, ale cholernie czasochłonna i wysiłkowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj kumpel oddał mi moto po regulacji zaworów i synchro gaźników ... koleś zna się na rzeczy tylko że..

 

tylko że teraz moto zamiast poniżej tysiąca obrotów ma po rozgrzaniu aż 3 tysiące i niżej nie schodzi

 

Jak to wyregulować ?

Jakieś czarne pokrętełko jest przy gaźnikach od dołu..tak po środku/// tym trzeba to ustawić ? Ciężko ręke tam wsadzić :P

 

Mniemam iż jest to pokrętło od wolnych obrotów :)

Edytowane przez Seev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tam jest takie pokrętło od spodu.. Reguluj je na w pełni rozgrzanym silniku, u mnie da się też kluczem je przekręcić jak ci gorąco:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.