Skocz do zawartości

Co Dzisiaj Zrobiłem Przy Swoim Motocyklu...


Rekomendowane odpowiedzi

Gość photofun
Napisano

- wymiana filtra i oleju
- wymiana klocków hamulcowych - tutaj mam pytanie - jeśli niektóre tłoczki chodziły z mega oporem to pewnie przydałoby się je przeczyścić? Czy lepiej nie dotykać? :)
- porządnie umyty i nasmarowany łańcuch,
- machina także umyta

Do zrobienia:
- wymiana płynu hamulcowego i w sprzęgle
- lekkie poprawki lakiernicze
- dołożenie crashy
- montaż kufra

Napisano

- wymiana filtra i oleju

- wymiana klocków hamulcowych - tutaj mam pytanie - jeśli niektóre tłoczki chodziły z mega oporem to pewnie przydałoby się je przeczyścić? Czy lepiej nie dotykać? :)

- porządnie umyty i nasmarowany łańcuch,

- machina także umyta

 

Do zrobienia:

- wymiana płynu hamulcowego i w sprzęgle

- lekkie poprawki lakiernicze

- dołożenie crashy

- montaż kufra

Jeśli chodzi o hamulce to jak najbardziej wszystko rozebrać, wyczyścić i przesmarować. Jak wkładałeś nowe klocki to cofając tłoczki wepchnąłeś cały syf do środka.

 

Przy okazji płyn hamulcowy wymienisz.

Gość photofun
Napisano

Dzięki! Na przyszłość będę już wiedział - na razie jestem zielony w temacie. Czym je najlepiej nasmarować po czyszczeniu?

Napisano (edytowane)

Dzięki! Na przyszłość będę już wiedział - na razie jestem zielony w temacie. Czym je najlepiej nasmarować po czyszczeniu?

Smar do tłoczków albo płyn hamulcowy. Czyszczenie też płynem, uwaga na środki do czyszczenia hamulców, bo niektóre mogą uszczelki pouszkadzać. W jakiej dzielnicy mieszkasz?

Edytowane przez zoozka
Napisano (edytowane)

Wczoraj pierwszy raz odpaliłem złoma i o dziwo za trzecim kręceniem ruszył...Aku wytrzymało, że w szoku jestem  :takaemotka:

Edytowane przez WaluÅ›
Gość photofun
Napisano

Smar do tłoczków albo płyn hamulcowy. Czyszczenie też płynem, uwaga na środki do czyszczenia hamulców, bo niektóre mogą uszczelki pouszkadzać. W jakiej dzielnicy mieszkasz?

Dzięki za szybką i wyczerpującą odpowiedź. Mieszkam na Matarni.

Napisano

Dzięki za szybką i wyczerpującą odpowiedź. Mieszkam na Matarni.

Ja na Ujeścisku więc kawałek drogi, ale w razie czego mogę coś podpowiedzieć jakbyś potrzebował pomocy.

Gość photofun
Napisano

O, dzięki. Dobrze mieć pomocną dłoń "w razie czego". Chcę jak najwięcej robić sam przy moim bandycie, więc będzie koło ratunkowe.

Napisano

Wymiana filtra oleju oraz oleju,

czyszczenie napędu,

czyszczenie kolektorów,

gotowy do sezonu :) teraz tylko jeździć :)

Napisano

Dzięki! Na przyszłość będę już wiedział - na razie jestem zielony w temacie. Czym je najlepiej nasmarować po czyszczeniu?

 

jak już miałbyś rozbierać to może warto rozważyć kompleksową regenerację,

link podaje tylko jako przykład zestawu naprawczego: http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zacisku-hamulcowego-suzuki-dl-gsf-i5226353383.html

Napisano

Wysłuchałem dokładnie silnika czy nie chce nowego rozrząd bo nie wiem.

Efekt? Nadal nie mam pojęcia czy chce czy nie :D

 

Poza tym wytarłem całe moto z kurzu.

Napisano

założone grzane manetki Oxforda :)

zima już nie straszna.

Napisano

Przepchałem w drugi kąt garażu GSX-a :trzepie:

Napisano (edytowane)

ja prawie dostałem zawału.

Wczoraj podpiąłem układ olejary - aby sprzwdzić jak działa.

Ponieaż miałem problemy z wyłączaniem się olejary przy prędkości 10km/h zacząłem grzebać.

Międzyczasie telefon ekipy lelona , pierdu pierdu i decyzja - wymontować trzeba układ aby zmienić oprogramowanie (znalazłem bag'a)

Odpiąłem linkę otwierania kanapy - wymontowałem układ a że zmierzchało to założyłem kanapę i poszedłem "nynać"

Rano (dziaisaj) idę do piwnicy , biorę poprawiony sterownik i do moto. Przekręcem zamek kanapy i kanapa się nie otwiera

"o cholera nie zapiąłem linki"

 

20 tysięcy myśli, coś pisali na PBC i wycinaniu plastików - kutwa przecież to "funkel nówka tylko do kościoła dziadek jeździł"

na szczęście projektanci suzuki na tyle mało zabezpieczyli moje moto że po około półtorej godziny prób otworzyłem kanapę (jestem zwycięzcą ;) )

 

jak mówi przysłowie "niedzielna praca w gówno się obraca"

Edytowane przez syku
Napisano

założone grzane manetki Oxforda :)

zima już nie straszna.

Ha ha, to zes wybral czas :) Przynajmniej z rana jeszcze troche sie przydadza

 

Ja dzis za to zrobilem zawory, wstawilem aku, troche regulacji, poskrecane plastiki do kupy, zdiagnozowane przerywanie swiatel i Romet znow jest na chodzie :}

Napisano

dziś polerka lakieru na mej kochance...

czarne lustereczko zrobione :)

Napisano

Radzior tylko nie tak zawzięcie bo jeszcze cały lakier spolerujesz :takaemotka:

Napisano

Syku, nieźle. Chciałbym zobaczyć Twoją minę gdy skumałeś że nie zapiąłeś linki :) . A tak poza tym skoro już udało Ci się włamać do własnego motocykla to zrób mały turtorial :). Niech inni mają łatwiej hehe

Napisano

Już jakiś czas temu ale też się pochwalę :D

- wymieniony olej + filtr

- demontaż chłodnicy z wężami, później demontaż chłodnicy od węży, po lutowaniu montaż wszystkiego do motocykla

- paski na koła przyklejone

Napisano (edytowane)

Syku, nieźle. Chciałbym zobaczyć Twoją minę gdy skumałeś że nie zapiąłeś linki :) . A tak poza tym skoro już udało Ci się włamać do własnego motocykla to zrób mały turtorial :). Niech inni mają łatwiej hehe

 

Niech inni mają łatwiej włamać się do mojego moto - no przegiąłeś.

Ale jeżeli komuś się to zdarzy (niezapięcie lub zerwanie linki to pomogę)

Poza tym - musiałem demontować stelaże kufrów (centrala i boczne) - więc nie wiem czy w tej chwili na tutorial mnie namówisz (może jak kolejnym razem pościągam bagażówkę)

Edytowane przez syku
Napisano

Niech inni mają łatwiej włamać się do mojego moto - no przegiąłeś.

Ale jeżeli komuś się to zdarzy (niezapięcie lub zerwanie linki to pomogę)

Poza tym - musiałem demontować stelaże kufrów (centrala i boczne) - więc nie wiem czy w tej chwili na tutorial mnie namówisz (może jak kolejnym razem pościągam bagażówkę)

 

Nie uważam, że tutorial dobierania się do motocykla bez kluczyka jest mądrym pomysłem.

Napisano

Fakt, ale!

Można taki tutorial załadować do działu Download i uczynić niewidocznym dla użytkowników.

A kiedy jakiś godny zaufania użytkownik potrzebowałby takich instrukcji, to wystarczyłoby zgłosić się do modów i przesłaliby ten plik na maila.

Napisano

ja prawie dostałem zawału.

Wczoraj podpiąłem układ olejary - aby sprzwdzić jak działa.

Ponieaż miałem problemy z wyłączaniem się olejary przy prędkości 10km/h zacząłem grzebać.

Międzyczasie telefon ekipy lelona , pierdu pierdu i decyzja - wymontować trzeba układ aby zmienić oprogramowanie (znalazłem bag'a)

Odpiąłem linkę otwierania kanapy - wymontowałem układ a że zmierzchało to założyłem kanapę i poszedłem "nynać"

Rano (dziaisaj) idę do piwnicy , biorę poprawiony sterownik i do moto. Przekręcem zamek kanapy i kanapa się nie otwiera

"o cholera nie zapiąłem linki"

 

20 tysięcy myśli, coś pisali na PBC i wycinaniu plastików - kutwa przecież to "funkel nówka tylko do kościoła dziadek jeździł"

na szczęście projektanci suzuki na tyle mało zabezpieczyli moje moto że po około półtorej godziny prób otworzyłem kanapę (jestem zwycięzcą ;) )

 

jak mówi przysłowie "niedzielna praca w gówno się obraca"

Trzeba było drydnąć,potrenował byś na moim,w końcu nawet kolor mamy taki sam. :takaemotka:

Napisano

Trzeba było drydnąć,potrenował byś na moim,w końcu nawet kolor mamy taki sam. :takaemotka:

Zawsze jeszcze może zadzwonić :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.