Skocz do zawartości

Filtr Powietrza - Wymiana Na K&n - Problemy


Gość Venom
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

po dysze zglos sie tutaj: Top Bike

chlopaki zajmuja sie glownie olejakami. dajesz w ich lapy, dobieraja dysze, stroja na hamowni, maja pojecie. polecam.

 

poka zdjecie swojego brzydala. szkoda, ze nie masz ramy z 85-87. wahacz przekladales czy na krotkim latasz?

 

 

Witaj

 

podwozie gsxr-750, silnik b12, przednia czacha b12, wysoka kierownica, generalnie mix niezly, musze jeszcze go pomalowac, bo wszystko innego koloru. Zachcialo mi sie wysokiej kierownicy, to zas czacha z gsxr nie pasowala i tak poszedl ciag przerobek. Najbardziej szkoda mi starych swiatel, bo ta lampa z 1 gen bandita stasznie lipnie swieci.

Edytowane przez redwater
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

red water-te strone którą podajesz jako kopalnia wiedzy znamy dawno i było już na forum.Co do tego co polecają na stronie .Zwróć uwage że te ustawienia dotyczą wersji USA.

Ja też mam owale i top bike mi regulował całość .Były problemy gdyż w obróżnieniu od zwykłego filtra panelowego zastosowanie owali wymaga dużo większego zaangażowania . Gaźniki masz od Gixxery 38 czy B12 36 ? Jesli 36 to będzie wiecej pitolenia przy ustawianiu .

I jeszcze coś....zdejmij na litość boską ten kufer z Gixxery ....Dobrze że frendzli na kierownice nie pozakładałeś .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podwozie gsxr-750, silnik b12,

 

nie zazdroszczę ... przy głupiej wymianie świec czeka cię wywalanie pieca z ramy, bo nie dojdziesz.

 

problem znika przy ramie od 1100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zazdroszczę ... przy głupiej wymianie świec czeka cię wywalanie pieca z ramy, bo nie dojdziesz.

 

problem znika przy ramie od 1100

 

A to bardzo ciekawe, bo juz wykrecalem, ba, nawet luzy zaworowe ustawialem. :D

A co do kufra, to czy sie komus podoba to juz jego sprawa, mi pasuje i zostaje.

Z ta stronka chcialem tylko pomoc, ale sorry skoro bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o, to dziwne, kumpel ma piec b12 w takiej właśnie ramie i pipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months later...

Witam klubowiczow zakupilem sobie nowy tlumnik akrapovic i filtr powietrza K&N teraz ciekawi mnie czy tak jak np w aucie robi sie mapowanie sterownika ze by poprawic parametry pracy (spalanie, moc) odnosnie nowych elmentow zamontowanych w motorku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Witam wszystkich i przepraszam z góry jeśli ten temat już był, ale nie mogę znaleźć dokładnie tego o co mi chodzi. Mój "papierzak" po 2 krotnym czyszczeniu jest już w kiepskim stanie i zastanawiam się nad zakupem K&N. Czy Ci którzy śmigali 650 na K&N zauważyli jakąś różnicę jeśli chodzi o moment, przyspieszenie, prędkość, spalanie itd. czy jest to raczej nie odczuwalne ? Dziękuję bardzo za informacje i Pozdrawiam ;)

Edytowane przez Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy seryjnym wydechu zauważyłem że wyrównaniu uległa krzywa momentu, nie ma już tej pauzy pomiedzy 6-7k obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak do cb900 dam kn to trzeba cos regulowac?

 

Wysyłane z mojego GT-P3100 za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez esterboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Zastanawiam się się nad zamontowaniem filtra/filtrów stożkowych do dziora.

I tu moje pytanie czy jest sens w ogóle, i czy nie wymaga to jakichś dodatkowych zmian?

Bawił się może ktoś w takie modyfikacje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spencer: tematy polaczylem. Uzywaj wyszukiwarki albo chociaz przejrzyj liste watkow w tym dziale skoro juz tu piszesz a nie nowe zakladasz.

Temat walkowany byl wielokrotnie.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Cześć,

 

Czy pamięta ktoś na ile podnosił iglice po wymianie filtra na K&N i tłumiku przelotowym? Byłbym również wdzięczny za info na temat regulacji mieszanki, o ile kręciliście? Mowa oczywiście o B6 1 GEN

 

Dzięki wielkie za info

Edytowane przez Pain
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podkladalem podkladki 1mm ale bylo za malo ,a potem nie mialem juz glowy do tego I zmienilem na papierowy filtr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze nie bylo za malo, lecz dysza glowna blokowala wieksza ilosc paliwa :) Tzn, wpierniczyc wieksza glowna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje , KN I przelot to takie polsrodki , zostaje wciaz dziura I mozna jka tylko przesuwac albo w gore albo w dol. regulacja mieszanki dawala ale nie bylo idealnie .Dyno jet zalatwilby sprawe ,ale sie nie bawilem .benywariat z tego co wiem robil stage I w b6 wiec moze on cos podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli na wiekszej dyszy glownej tez bedzie mulic w srodkowym zakresie to pewnie wine bedzie mial ksztalt iglic, tzn stoczyc je lub kupic tuningowe. Nie wiem jakie sa fabryczne dysze w B6 ale obstawiam ze o 10 wieksze beda juz dobre. Kiedys obilo mi sie o uszy, ze na dyszach z b12 bedzie to smigac z k&n. W larssonie mozna takie kupic. No i na koniec dodam, ze to powyzej to teoria, niepoparta praktyka w moim przpadku.

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Panowie odkopuje bo umarło,

 

Rozmawiałem z @benywariat, kolega ma przerobione dysze, zastanawiam się czy można to zrobić na dyszach seryjnych (węższych). Macie dla mnie jakieś wskazówki jak się do tego zabrać? Ile podkładek podkładaliście pod iglice i jak mniej więcej to regulowaliście.

 

Dzięki za każdą pomoc

Edytowane przez Pain
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pain - jest chyba osobny temat na temat K&N i regulacjach.

 

Ja po włożeniu przelotu podniosłem iglice o mniej więcej 0,8 mm (2 podkładki). Głównym problemem było znalezienie podkładek, które by weszły tam bez spiłowania.

 

Regulacja mieszanki - nie możesz kierować się tym, kto ile kręcił u siebie, trzeba to organoleptycznie na danym sprzęcie sprawdzić. Nie jest to generalnie proste dla niewprawionej osoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.