Skocz do zawartości

Przyśpieszenie Bandit A Fazer


alien2004
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam takie trochę dziwne pytanie. Dzisiaj pojechaliśmy z kumplem w trasę Piła - Szczecinek, ja na Bandit 600 1996r. a on na Yamaha FZ6 z chyba 2006 lub 2007r. W pewnym momencie jadąc koło siebie na drugim biegu z uwagi na pustą jezdnię odkręciliśmy na maksa. O dziwo do około 170km/h (szybciej już nie chcieliśmy) szliśmy łeb w łeb a nawet może minimalnie zacząłem mu odchodzić. Czy to możliwe, że mój Bandit mógł dotrzymać tępa o 20 KM silniejszemu Fazerowi? Jego maszyna na pewno jest zdrowa, a mój 100% oryginał. Jeśli piszę nie w tym dziale to proszę o przeniesienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor gwizda tylko kierowca piz... ;)

 

 

_____

Gesendet vom iPhone mit Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fazer

Moc w KW/KM - 72/98 przy 12000 obrotach na minutę
Moment obrotowy - 63,1Nm (Niutonometrów), (6,4 kg-m)
Przy obrotach/minutę -10000

Bandit

Typ silnika R4-16v DOHC Skrzynia biegów 6-biegowa sekwencyjna (S) Stopień sprężania 9,9 : 1 Moc KM 78 KM przy 10100 obr/min(57,4kW) Maks. moment obrotowy 59,2 Nm przy 7800 obr/min

Wystarczy 2 sekundy zwłoki a reszta w danych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz kilofazer sie próbował z moim 1200 i prawie mi  dał rade :)

 

No i warto tutaj przypomnieć że KONIE SUZUKI SĄ MOCNIEJSZE OD INNYCH   tu masz wyjaśnienie .

 

Dziękuje dobranoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi :usmiech:.

Edytowane przez alien2004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor gwizda tylko kierowca piz... ;)

_____

Gesendet vom iPhone mit Tapatalk

Dokładnie to kiedyś z kolega zrobiliśmy tez taka probe tylko ze startu spod świateł i tez nie mógł uwierzyć ze mam seryjnego dziora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo co komu po wyższych maxach, jak je ma dopiero przy 12000, do których i tak się nie rozkręci, bo asfaltu nie starczy...

To kształt wykresu jest ważny :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie trochę dziwne pytanie. Dzisiaj pojechaliśmy z kumplem w trasę Piła - Szczecinek, ja na Bandit 600 1996r. a on na Yamaha FZ6 z chyba 2006 lub 2007r. W pewnym momencie jadąc koło siebie na drugim biegu z uwagi na pustą jezdnię odkręciliśmy na maksa. O dziwo do około 170km/h (szybciej już nie chcieliśmy) szliśmy łeb w łeb a nawet może minimalnie zacząłem mu odchodzić. Czy to możliwe, że mój Bandit mógł dotrzymać tępa o 20 KM silniejszemu Fazerowi? Jego maszyna na pewno jest zdrowa, a mój 100% oryginał. Jeśli piszę nie w tym dziale to proszę o przeniesienia.

 

 

Możliwe. Jechałem starym fazerem i choć w papierach mocniejszy to ta moc jest tak daleko na obrotomierzu, że próżno jej szukać w normalnym użytkowaniu. B6 ładnie się zniera już od powiedzmy 5 tyś na 2 biegu a fazera musiałem piłować żeby jechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze jedna rzecz, o której nie można zapomnieć...

 

MOC OLEJU, MADAFAKA!!! :rock: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszy mnie to co piszecie bo myślałem, że między tymi maszynami będzie przepaść. Piszę to jako laik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj az na każdym biegu będziesz walił do odciny ;) czas zrobi swoje Człowiek przyzwyczaja się do mocy :D

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, jeszcze chciałbym się dowiedzieć czy wszystkie Bandity mają odcinkę, 600 przy ilu odcina bo czerwone pole zaczyna się chyba przy 12000?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie całą siła fazera jest na górze

jak dobrze odkręcisz to bandziorem niejednego można łyknąć

mnie się udało zlać horneta i gsr 

ale za litrem to już ciężko nadążyć

(zważ ze ze startu różnice w przyspieszeniu są minimalne, potem jest już bida)

Edytowane przez pavlacos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jeździłem fazerem 600 z 2007 roku a pozniej wsiadłem na swojego Bandziora 600 i odczucia mam takie że moja maszyna lepiej rozwija moc. Niestety nie udało mi się jechać na dwóch na raz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, jeszcze chciałbym się dowiedzieć czy wszystkie Bandity mają odcinkę, 600 przy ilu odcina bo czerwone pole zaczyna się chyba przy 12000?

Moja 600 1 gen miała odcięcie przy 13,5 tys

Oba 1200 2 gen mają 11,5 tys

 

Szukam o szukam i się doszukałem

Wykresy

 

600

6fdc351443dcb1bb84f3c7c695f5916b.jpg

 

1200

c294c7c7caec2986e55a6cd4444bbc2a.jpg

 

1200 to był mój poprzedni 2003 r.

 

Obecnego 1200 z 2001 jeszcze nie hamowałem, ale już niedługo, wrzucę gdy będzie nowy wykres.

 

N9005 + TapaTalk 4.8.3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 moja maszyna lepiej rozwija moc.

 

no ba, kluczem jest słowo "moja" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj az na każdym biegu będziesz walił do odciny ;) czas zrobi swoje Człowiek przyzwyczaja się do mocy :D

i przychodzi ten moment, że sprzedajesz B6, żeby zacząć zap...ać :driving_moto:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) możliwe. Poza tym jest trochę czerwona a to też pomaga. :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mieście i na krótkich odcinkach tylko moment sie liczy i kto szybciej go dostanie.

Ale jak prosta ma juz ponad te 800-900m to już byś wąchał, o autostradzie nie wspomnę.

 

 

Tapatalk@iOS7.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wąchałby od razu, gdyby kolega zmieniał biegi jak należy (czyli ciągnął prawie do odciny  :vampire: )

chyba że ma kastrata czyli wersje 78KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jechałem kolegi fz6 z ok 2007 i nie czułem zbytnio różnicy, dopiero na swoim fzs1000 poczułem i to bardzo dobrze:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rozmawiałem jeszcze raz z kolegą i już wszystko jasne, zmieniał biegi przy około 10000 obr. czyli nie wykorzystywał całej swojej mocy.

 

Wysłane z mojego LG-D605 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedno ale czy miał Fazera FZ6 czy FZ6 S2 :)

Ten pierwszy ma zaledwie okolo 78 KM a S2 ma 98 KM.

 

Ale nawet jak to był S2 to koledzy mają racje inna charakterystyka silnika i PRZEDE WSZYSTKIM liczy się kierujący :) Zamieńcie się to na pewno go odjedziesz o ile to S2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym samym kierowcy bandit dostanie baty od faziego. Przykre ale prawdziwe. Dodatkowo wyższa prędkość maksymalna. Bandyta to nie scigacz. Ale biorąc pod uwagę ze różnica w przyspieszeniu to mniej niż sekunda to wystarczy ciut gorszy start lub nie trafiona zmiana biegów i Bandit wygra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tym samym kierowcy bandit dostanie baty od faziego. Przykre ale prawdziwe. Dodatkowo wyższa prędkość maksymalna. Bandyta to nie scigacz. Ale biorąc pod uwagę ze różnica w przyspieszeniu to mniej niż sekunda to wystarczy ciut gorszy start lub nie trafiona zmiana biegów i Bandit wygra.

Dokładnie, mój Młody ma Fazerka, rok młodszy od mojego Bandita i jeszcze się nie zdarzyło żeby był lepszy ode mnie startując z linii zatrzymania na skrzyżowaniu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.