Skocz do zawartości

Proszę O Pomoc Wycieki Z Silnika :)


nike166
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Wzbogać nieco mieszankę i zapraszamy na zlot :P

 

PS. Forum może być spokojne o kolektory, na pewno się ułożyły :D

 

 

Wzbogacę i wrócę bez tłumika  :zeby:

 

gaźniki niebawem lecą do znanego speca na całe Siedlce, a może i dalej także nie wiem jak on to wyreguluje oby bez utraty świetlików :)

Edytowane przez nike166
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko spoko przepalanie było tylko na dworze bo w domu by mi chyba szyby wywaliło jakbym w garażu kręcił ten film nie mówiąc już o psie który spał w garażu :D garaż mam Ogrzewany także idealne miejsce do dłubania na mroźne zimowe wieczory :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie nie trzeba nic już regulować, tak jak jest nadaje się na zlot :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko według opinii osób które to zaslepily znika charakterystyczne strzelanie z tlumika podczas schodzenia z obrotów , a szczerze nie chce się tego pozbywać :) zamiast uszcselek mogę dać sam sylikon wyokotemperaturowy ?

STRZELA STRZELA U MNIE NA TWOBROTHER TAK SIE TO DARŁO ŻE ŻONA SIĘ ŚMIAŁA IZ KILOMETR PRZED DOMEM WIEDZIAŁA ZE JADE. WIEC WYWALAJ PAIRA I TE RURKI. TYLKO MÓWISZ ODME TEŻ ZASEPIC

Edytowane przez Suchi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odme zaslepic po co ?:) myślicie że mechanik mi nie popsuje tego efektu, bo mam pewne obawy ? :)

Edytowane przez nike166
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto odpaliło bez problemu ładnie pracuje nic nie klekocze czyli uważam, że zawory ustawione ok :) Kolosalnie poprawiły się "marchewki" wylatują cały czas, a wcześniej tylko co jakis czas. Na filmiku wszystko widać :)

 

PS: oczywiście moto chodziło wcześniej na wolnych około 30 minut

 

https://www.youtube.com/watch?v=BlAZJXy76Po&feature=youtu.be

..Kur..nie ucz ojca. Dobry tekst:)

Ps ile uszczelek na górze pokrywy zaworowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn tych pod śrubami imbusowymi ?

 

Edit:

 

Znalazłem film, który był nakręcony latem przed regulacją zaworów  gdzie od razu widać, nieregularność wylotu marchewek w porównaniu z tymi po regulacji :)

(Pozwoliłem sobie wkleić 2 filmy aby inni z wątpliwościami mieli jako tako porównanie )

 

1:

2: 

Edytowane przez nike166
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie porównuj filmiku za dnia z tym w  nocy :) za dnia też leci ogień ale go nie widać tak dokładnie jak w nocy :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dźwięku słychać różnicę ale uwierz na słowo, że przed zabiegiem nawet jak w nocy szły marchewki to nie różniły się niczym od pierwszego filmu prócz jasnością :) Na drugim filmie gołym okiem widać różnicę jak równomiernie sadzi, a nie "punktowo" :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn tych pod śrubami imbusowymi ?

 

Tak, napewno sa pod tymi 4 na srodku, a pod 8 na obwodzie tez sa podkladki? Edytowane przez Bodzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, metalowo-gumowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm

 

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było pytania😕 dobrze wkomponowane w pokrywe były. Gupek ze mnie

 

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Panowie,

 

odkopię trochę temat.

 

Podczas oględzin moto okazało się, że śruby na pokrywie zaworów są niedokręcone, chciałem dokręcić - okazało się, że w 5 na 8 jest ukręcony gwint (nie sprawdziłem przy zakupie, moja wina). Pytanie - co z tym fantem zrobić? Jest możliwość nagwintowania? Niedługo będę robił regulację zaworów, więc powiem mechanikowi, żeby coś ogarnął, ale chętnie dowiem się jak Wy sobie radzicie z takim problemem (nie mogę być jedyny z takim problemem ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

odkopię trochę temat.

 

Podczas oględzin moto okazało się, że śruby na pokrywie zaworów są niedokręcone, chciałem dokręcić - okazało się, że w 5 na 8 jest ukręcony gwint (nie sprawdziłem przy zakupie, moja wina). Pytanie - co z tym fantem zrobić? Jest możliwość nagwintowania? Niedługo będę robił regulację zaworów, więc powiem mechanikowi, żeby coś ogarnął, ale chętnie dowiem się jak Wy sobie radzicie z takim problemem (nie mogę być jedyny z takim problemem ;) )

 

Było sporo o tym na forum. Większość osób poleca wkręcić helicoil, sam tak zrobiłem na początku sezonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje.

 

Do gwintowania pewnie trzeba byłoby wyjąć silnik z ramy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręcasz tylko mostki i gwintujesz w imadle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu kupiłbym nowe mostki i nie bawił się z gwintowaniem. Na pewno wyjdzie Ci to o wiele taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jeden mostek się wysypał przy dokręcaniu, gwint pękł w 3 części, kupiłem drugi mostek i śmiga aż miło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.