Skocz do zawartości

O Skrzyniach Biegów Słów Kilka Bandity Hajki B Kingi...


Cirus
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

A kiedy wymieniałeś płyn ?

Płyn wymieniałem w ubiegłym roku przed wyjazdem w alpy. Ale ten mój przypadek trwa, można by powiedzieć, od samego początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn wymieniałem w ubiegłym roku przed wyjazdem w alpy. Ale ten mój przypadek trwa, można by powiedzieć, od samego początku.

Znaczy pi prostu chcesz coś za szybko zrobić i się nie zgrywa. Skok dźwigni między 1 i 2 jest większy i trzeba mocnisj dygnąć dźwignie. Ruzzając szybko po prostu ką muskasz i wrzucasz luz. Ot cała ta przypadłość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy pi prostu chcesz coś za szybko zrobić i się nie zgrywa. Skok dźwigni między 1 i 2 jest większy i trzeba mocnisj dygnąć dźwignie. Ruzzając szybko po prostu ką muskasz i wrzucasz luz. Ot cała ta przypadłość

No tak właśnie jest. Na postoju często zamiast luzu wrzuci mi się 2, albo 1, ale podczas jazdy już gdy zbyt lekko nacisnę dźwignię to ten luz wrzuca mi się bez problemu. A najgorsze jest tylko to, że gdy już podczas jazdy wbije mi się luz i chcę jeszcze raz wbić 2, to wtedy strasznie głośno wbija się 2. Takie mega jebnięcie jest. Dlatego jak mi się coś takiego zdarzy, to musze chwilkę poczekać i dopiero wrzucić 2, to wtedy wchodzi cichutko.

 

Tak samo bardzo głośno wchodzi 2, gdy zrobię szybki start, pociągnę go na 1 do ponad 8k obrotów i chcę wrzucić 2 to wtedy też głośno jebnie 2. A gdy spokojnie ruszam i wrzucam 2 to jest normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy w miarę niskich obrotach, tak do 3k nie ma problemu ze zrzuceniem na 1 bieg, natomiast przy wyższych podczas zrzucania zgrzyta. Oczywiście przegazówka jest robiona. Jedynie między tymi dwoma biegami jest problem.

To normalne, czy mam się czegoś obawiać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 bieg jest tylko do ruszania :D to raczej normalne jeszcze zależy o jakiej predkości mówisz... bo nie o obroty a predkość tutaj chodzi bardziej.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj w samochodzie tak zrobic :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy w miarę niskich obrotach, tak do 3k nie ma problemu ze zrzuceniem na 1 bieg, natomiast przy wyższych podczas zrzucania zgrzyta. Oczywiście przegazówka jest robiona. Jedynie między tymi dwoma biegami jest problem.

To normalne, czy mam się czegoś obawiać?

Ja zawsze robię tak, że na dwójce dojebuje do 10 000rpm, a że przyspieszenie mnie nie satysfakcjonuje to zbijam na 1kę, ogień i wszystko jest ok. Przyspieszenie też jest ok. Też tak macie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 10 000rpm jak zbijam na jedynkę, to znów mi szóstka wchodzi. takie ma pierdolnięcie :)

a nie... moment b12 nie ma szóstki..

 

no to wsteczny

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam sobie o tym problemie z 2 biegiem i się zastanawiam (Zdarza mi się czasem) Czy macie ustawioną prawidłowo dźwignię zmiany biegów. Może tu leży problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w ogóle mam o parę cm skróconą dźwignię, a dlatego, żeby mi było wygodniej :D ma to tylko ten minus, że muszę mocniej na nią napierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio sprawdzałem, przy wciśnięciu sprzęgła w moim zzr na ok 1 sek, bez preolading, skrzynia pracuje z klikaniem, nawet jak zmiana biegu przebiga powoli i "mało zdecydowanie" raczej nie możliwe zeby zgubić bieg, dokładnie idzie wyczuć , że bieg dobrze wchodzi i jest zapięty

z preolading tak jak pisałem wcześniej, trzeba mocno i zdecydowanie zmieniać biegi i klikania nie uświadczysz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...
W dniu 20.08.2018 o 16:34, Cirus napisał:

Sprobuj w samochodzie tak zrobic :D

 

Nie ma z tym najmniejszego problemu, skrzynia ładnie zazębia bez zająknięcia :)

 

W dniu 20.08.2018 o 21:04, 10maly napisał:

Ja zawsze robię tak, że na dwójce dojebuje do 10 000rpm, a że przyspieszenie mnie nie satysfakcjonuje to zbijam na 1kę, ogień i wszystko jest ok. Przyspieszenie też jest ok. Też tak macie?

 

W dniu 20.08.2018 o 21:20, Kam napisał:

przy 10 000rpm jak zbijam na jedynkę, to znów mi szóstka wchodzi. takie ma pierdolnięcie :)

a nie... moment b12 nie ma szóstki..

 

no to wsteczny

Dzięki za bardzo wyczerpujące i wszystko wyjaśniające odpowiedzi. Dzięki wam moja jazda stała się o wiele przyjemniejsza! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.