Skocz do zawartości

Bandit 400 - Nie Pali - Silnik Gaśnie - Utrata Mocy


Gość wicu1988
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik od...

(Wysil się z przywitaniem, bo tak samo postarają się inni przy odpowiedziach na Twoje pytania.)

Edytowane przez casper92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...
  • Odpowiedzi 167
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Kondzio

    16

  • Łukasz600

    7

  • jab2

    14

No i przyszła kolej na mnie, nie dość że po tygodniu przerwy wróciłem i w skrzynce nie znalazłem smyczy to jeszcze wyjeżdżając dziś na przejażdżkę przytrafiła mi się jakaś usterka.. :(

 

Otóż. Ostatni raz motocykl odpalany był w sobotę, dziś wróciłem, odpaliłem od strzała, zaczekałem żeby się nagrzał, pojechałem. Zrobiłem jakieś 20km i przy dodawaniu gazu przy około 6tyś obrotów moto brakowało mocy, przejechałem tak ok kilometra w stronę domu i nagle moto po prostu stanęło. Wydawało mi się, że jest to wina paliwa. Gdzieś pewnie musi nie dochodzić. Zaczął padać deszcz.. Przeczekałem, podkręciłem obroty, przełączyłem kranik na pozycję RES. Kręcę, kręcę, kręcę.. nic. Poczekałem jeszcze chwilę, przekręciłem rozrusznikiem raz jeszcze. Załapał, zgasł. Po chwili zrobiłem to samo tylko załapał już na dobre, wysokie obroty no bo sam podkręcałem. Zmniejszyłem je, ustawiłem w dobrym poziomie. Wsiadłem i zacząłem wracać w deszcz. Motocykl zachowywał się normalnie, wszystko grało tak jak przy wyjeździe z domu. Przyjechałem, przeczekałem deszcz. Ustawiłem kranik w normalnej pozycji czyli ON po czym wsiadłem sprawdzić czy wszystko będzie grać. Przejechałem może 2km po czym ta sama bajka przy czym gdy już stanąłem nie dałem rady odpalić bandziora. Dopchnąłem go do domu, przeczekałem jakiś czas. Kranik w pozycji RES i rozrusznik = nic. Postawiłem w garażu i przyszedłem pytać o poradę.

 

Co sprawdzać? Zdejmować zbiornik, sprawdzać przewody, świece, filtr powietrza? Czy może to będzie przyczyna czegoś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podobnie się zachowywały bandziory z zepsutą cewką zapłonową. Jak zimny - to jechał, Jak się rozgrzał to postój. Proponuję oblukać czy jest iskra na świecach jak znów nie będzie chciał palić.

 

Obczaj też standardowe usterki:

http://polishbanditcrew.pl/topic/2782-w-czasie-jazdy-traci-moc/page__p__33353__hl__cewka%20zap%C5%82onowa__fromsearch__1#entry33353

Edytowane przez Tolinek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj na forum na pewno jest odpowiedź,podpowiem że może to być filtr paliwa,filtr powietrza,syf w baku,zapchane dysze w gaźnikach,zagięte wężyki od podciśnienia,zapchany przewód paliwowy...itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukanie na forum to jedno, szukanie w motocyklu to drugie.

Rozebrałem go do połowy, ściągnąłem zbiornik, sprawdziłem świece. Iskra jest więc wykluczam cewki, pierwsze co rzuciło mi się w oczy po dość sporym kręceniu to to, że świece są suche, czyli nie dostaje paliwa. Sprawdziłem kranik. Najprawdopodobniej membrana jest rozwalona bo cieknie przy jednej z pozycji a przy kolejnych już jest szczelny. Dziwne.. Normalnie jeździłem na pozycji ON. Która kranik paliwowy zamyka i nie przepuszcza paliwa. Przekręcając o 180 stopni paliwo leci, motocykl odpala. Tylko po kiego czorta wcześniej wszystko śmigało nawet na zamkniętym kraniku a teraz coś się rozwaliło? Sulik szuka już dla mnie drugiego kranika więc może w pewnym stopniu rozwiąże to sprawę. Na razie odpalił, chodzi i wszystko gra ale wolę nie krakać bo gadam przed jazdą próbną. Zobaczymy jak będzie sprawował się w trasie.. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Niestety kranika nie mam już :/ teściu go zezłomował, bo po co ma leżeć.... ( :/ )

Jak z kranika ci leci paliwo w którejkolwiek pozycji to na bank jest pieprznięty.

Pamiętaj, że w B4 kraniki nie mają pozycji do wstępnego zalewania gaźników, jest tylko ON i RES i w obu przypadkach kranik otwiera się podciśnieniowo.

 

pisz do tego gościa:

http://allegro.pl/suzuki-bandit-400-1993-caly-na-czesci-lampa-tylna-i3233775436.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam bracia.

W październiku tamtego roku miałem małą stłuczkę przez co pękł dekiel od strony magneto. Co by się nie bawić w spawanie kupiłem nowy dekiel.

Zawory ustawiłem, paliwa nalałem, świece i filtr wymieniłem, olej wymieniłem. Odpalać dopiero mogłem teraz bo większość tych wymian była na przestrzeni początku maja.

Innymi słowy mineło ponad pół roku od momentu kiedy ostatnio chodził. Nigdy nie miałem z nim problemu.

 

Teraz wchodzę radosny do garażu. Zalewam gaźniki na PRI świeżym paliwem, ustawiam ssanie i JEB!

Bandziorek się obraził i strzela z wydechu i ni chu chu nie chce ruszyć.

 

Ktoś pomoże bo już nie mam pojęcia co z nim się stało.

Świec nie zalewa, są suche. Paliwo na 100% dochodzi.

 

:rozpacz::bialaflaga:

Edytowane przez Krzysztof
Połączenie tematów. Po co zakładać nowy, skoro taki temat już jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź iskrę bo może słaba. A jak jest ok to daj mu czasu mój po zimie zagadał chyba po 15 kręceniach. Też strzelał z rury. A jak zagadał to potem już bez problemów gada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź iskrę...

Jak świece suche to nie dostaje paliwa!

 

Możesz odkręcić świece i wstrzyknąć "dożylnie" troszkę benzyny.....

Edytowane przez stpeter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź iskrę...

Jak świece suche to nie dostaje paliwa!

 

Możesz odkręcić świece i wstrzyknąć "dożylnie" troszkę benzyny.....

Sprawdź iskrę bo może słaba. A jak jest ok to daj mu czasu mój po zimie zagadał chyba po 15 kręceniach. Też strzelał z rury. A jak zagadał to potem już bez problemów gada :)

Dałem mu trochę paliwa strzykawką, ale nic to nie dało. Pomęczyłem go trochę i tylko strzały z wydechu robił, czasem tylko lekko jak by chciał odpalić.

Świece lekko wilgotne. Wcześniej wężyk musiałem zawinąć.

Wina zapłonu?

ktoś pomoże w diagnozie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy sprawdziłeś jaka jest iskra na świecy? I aku czy dobrze naładowany jak ma poniżej 12V to kicha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy sprawdziłeś jaka jest iskra na świecy? I aku czy dobrze naładowany jak ma poniżej 12V to kicha.

nawet na prostowniku kręciłem.

 

Tak w ogóle to działa. Widocznie się odfochał.

Wkurzony dzisiaj wlazłem pokręciłem, nie chciał odpalić, zawiedziony polazłem do domu. Nic nie ruszałem.

Postanowiłem przejść się teraz i odpalił za 2 razem. Jakim cudem to nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz :D Ja też tak miałem po zimie, nie gadał ale zagadał trzeba trochę cierpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Koledzy mam nietypowy problem ponieważ mój bandziorek po odpaleniu gdy się nagrzeje bardziej zaczyna chodzić jak by na dwa gary . Zero mocy i takie tyranie silnika żeby dojechać do celu . Ostatnio mi się to dwa razy zdarzyło . Przyjechałem po dom postawiłem moto 2-3 minuty palę go a tu wszystko ok . Nie wiem w czym szukać przyczyny . Kolega poddał mi propozycję że to mogą być świece i przy kompresji jak się nagrzeją traci iskrę co wy na to ?? Dodam że moto nie odpali normalnie tylko jak go palę to muszę dodać gazu bo inaczej na samym rozruszniku mu jest ciężko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc Ci łańcuchem spitala:D a przyczyn może być całe mnóstwo a teraz pytanie do Ciebie ile czasu poświeciłeś, żeby przejrzeć forum i coś na nim znaleźć przed założeniem swojego tematu pewnie nie wiele bo na forum jest całe mnóstwo takich problemów;) A co do Twojego to może być tak, że luzy zaworowe są zbyt małe i po nagrzaniu zawory się nie domykają ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) a teraz pytanie do Ciebie ile czasu poświeciłeś, żeby przejrzeć forum i coś na nim znaleźć przed założeniem swojego tematu pewnie nie wiele bo na forum jest całe mnóstwo takich problemów;) ...

 

Co racja, to racja. Bo wystarczyło kliknąć w tagi: bandit 400 i wyskakuje lista z tematem: Bandit 400 - nie pali - silnik gaśnie - utrata mocy (Twój temat został do niego dołączony).

 

W tym temacie są także tagi, np. bandit nie pali, albo: silnik gaśnie, albo: nierówna praca silnika - i po ukazaniu się listy wystarczy kliknąć w ten temat: Silnik - Nie Pracuje Któryś Z Cylindrów

 

Są jeszcze inne: Bandit 400 - Zawory - Regulacja Luzów Zaworowych

 

Jak widzisz, dla chcącego nic trudnego.

 

PS: straciłem kolejne 15 minut z mojego cennego czasu, żeby wyręczać leniów. Nie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Bandit nie odpala. Pojawia się iskra na świecach ale nie pali. Miałem swoje dwa moduły ma których moto nie odpala, niedawno kupiłem następny od forumowicza który zarzeka się że moduł jest sprawny a moto dalej nie chodzi. Walczę z tym problemem od lutego i już nie wiem co mam jeszcze sprawdzić. Pomóżcie bo może nie potrzebnie kogoś oczerniam że sprzedał mi niesprawny moduł. Paliwo dochodzi, moto jest po czyszczeniu gaźników, mechanik mówi że impuls do modułu dochodzi. Pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałeś cewki? Świece? Przewody WN?

Świece tak, reszty nie bo mechanik ciągle twierdzi że to moduł. Wymienić? Jak tak to gdzie tego szukać?

 

Edit. Ok widzę że pasują od inncy pojemności więc z dostępnością nie powinno być problemu.

Edytowane przez domel59
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze problem jest w tym że iskra jest ale nie wtedu kiedy być powinna lub nie na tych tłokach na których w danym momencie być powinna.

 

BTW: świece suche? mokre ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem problem tkwi w instalacji WN: kable, cewki, fajki, świece. Wymienianie modułu w kółko nie rozwiąże Twojego problemu skoro już na kilku próbowałeś i dalej to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze problem jest w tym że iskra jest ale nie wtedu kiedy być powinna lub nie na tych tłokach na których w danym momencie być powinna.

 

BTW: świece suche? mokre ?

Świece mokre.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece mokre.

 

Więc tak jak wspomniałem coś nie tak z układem zapłonowym. Wymień samodzielnie kable, fajki i świece - koszt niewielki, a rozwieje wszelkie wątpliwości. Mam sprawne cewki zapłonowe do GSF400, jak coś to pisz na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak jak wspomniałem coś nie tak z układem zapłonowym. Wymień samodzielnie kable, fajki i świece - koszt niewielki, a rozwieje wszelkie wątpliwości. Mam sprawne cewki zapłonowe do GSF400, jak coś to pisz na priv.

 

One sa razem z przewodami i fajkami czy muszę to sobie oddzielnie dokupić bo nie wiem jak to jest w moto.

Przekazuję na bieżąco informacje mechanikowi te których się dowiem od was. Napisał mi tak: raz zakręcisz iskra jest, potem mozna kręcic do upadłego i iskry niema. Przestajesz kręcić i ni stąd ni zowąd iskra przeskakuje na postoju, to samo mu pokazuje na testerze. Jutro ma zabrać motor do znajomego i mają dorabiać nowy moduł pod moto.

 

Jeszcze jest podobno opcja że mogę mieć nadajnik (palec to sie w samochodzie nazywa) nie taki jak trzeba ( nie od tego modelu, rocznika). No ale nie wiemy jak mam sprawdzić czy jest ok czy nie.

Edytowane przez domel59
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.