Skocz do zawartości

Olejarka Domowej Roboty - Różne Rozwiązania i Problemy


Gość MOTOMYSZOR
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Podłącze się z pytaniem odnośnie kapania.

Mam olejarkę Sykową z jedną dyszą. Czy normalne jest, że na postoju znaczy teren olejem?

Wiem, że przy dwóch dyszach był z tym problem ale przy jednej chyba nie powinno mieć to miejsca?

 

 

Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Sykową , dysza podwójna z gumkami na końcu  :zeby: i nic nie kapie  :trzepie: , nieraz po około 2-3 tygodniach pojawi się kropelka a tak to nic. Jest to pierwsza wersja dyszy i mnie się sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w sykowej olejarce kapie przy dłuższy postoju, dlatego w garażu pod tylnym kołem mam szmatę.

 

Wysłane z mojego fona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Scottoilerze nic nie kapie po zgaszeniu silnika. A czy długość przewodu doprowadzającego podciśnienie ma znaczenie ma samo działanie urządzenia? Oraz czy umiejscowienie zbiorniczka też ma znaczenie, czy leży on lekko pochylony pod kanapą, czy byłby w pozycji pionowej?

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odpowietrznika, tylko podciśnienia

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm nie mam pojecia  ale ja mialem bezposrednio z gaznika a scot montowany w boczku i smigalo jak ta lala  u mnie w galeri zdjecia gdzie zamontowany byl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tego wężyka w ogóle nie skracałem, zostawiłem taki jak był, a nadmiar po prostu zawinąłem z boku. Nie jest to jakaś ogromna długość, ale sam fakt czy to może na to wpływać...

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się z pytaniem odnośnie kapania.

Mam olejarkę Sykową z jedną dyszą. Czy normalne jest, że na postoju znaczy teren olejem?

Wiem, że przy dwóch dyszach był z tym problem ale przy jednej chyba nie powinno mieć to miejsca?

 

 

Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.

zmień przewód na miedziany -

www.sklep.klimors.pl/pl/ARMATURA-CHLODNICZA/KAPILARY/KAPILARA-08mm/20mm.html

 

lub tu

https://coolmarket.pl/pl/p/Kapilara-miedziana%2C-rurka-kapilarna-0%2C8mm/1303

 

do łączeń to:

https://allegro.pl/waz-wezyk-silikonowy-do-destylatorow-1-3-chlodnicy-i4847698583.html

Edytowane przez syku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na całej długości mam silikonowy. Końcówka miedziana i na niej igła od strzykawki.

 

Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na całej długości mam silikonowy. Końcówka miedziana i na niej igła od strzykawki.

 

Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.

dałem Ci rozwiązanie co dać :P - a nie pytałem co masz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem dziś, że po jeździe mój łańcuch jest dosyć gorący. Przedtem, gdy używałem smarów w sprayu taki gorący nie był, a teraz podczas używania olejarki się grzeje. Ustawione jest tak, że nie kapie na ziemię i nie chlapie, a jest wilgotny. Czy wszystko jest w normie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pojawia się też problem tego typu, że po dłuższym odpaleniu silnika nie leci od razu olej. Trzeba dobrych kilkanaście minut zaczekać, aby pojawiły się krople. Ale za to wychodzą bąbelki powietrza. Tak, jakby układ się zapowietrzał. Ale jak już kapie to kapie i potem nic się nie dzieje. A jak silnik zimny to skądś powietrze się bierze...

Zauważyłem tylko, że na końcu wężyka z odpowietrzeniem była w rurce włożona kawałek gąbki, nie wiedzieć czemu. Oryginalnie, rzecz jasna. Wyciągnąłem i zostawiłem cały przezroczysty wężyk. Niby leci, ale zobaczymy na drugi dzień rano.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

Edit. Wydaje mi się, że problem z brakiem kapania po całonocnym postoju wydaje być się rozwiązanym. Prawdopodobnie przyczyną tego była wspomniana przeze mnie wcześniej gąbeczka włożona w rurkę od odpowietrzenia. Nie wiem, czemu by to miało służyć, ale wyciągnąłem ją i dziś rano uruchomiłem silnik i zaczęło od razu kapać.

Edytowane przez seebst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Czy możliwe jest, abym tak chlapał swoją olejarką, żeby kumplowi jadącemu za mną zakropkował cały przód motocykla? Wydaje mi się, że mam już chyba dobrze wszystko ustawione, nie kapie nic, nie znaczy swojego terenu, kropla spada mniej więcej raz na 1.5 minuty. Moja felga i opona nie jest brudna. 86d296bb96b7a6526664c580fbefcfaa.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej daj na początku mniej i ewentualnie po czasie zwiększ jeśli jest za mało. W ekstremalnym przypadku przez zbyt obfite smarowanie możesz złapać glebę.

 

Wysłane z mojego fona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlapanie jest z łańcucha ;)

Za bogato nasmarowany albo olej za rzadki.

Edytowane przez Kukuryku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na oryginalnym oleju scota zawsze tak mialem

A zmiana ma ten czerwony?

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jesień Scot niebieski. Na lato Hipol i po kłopocie :)

 

Ale fakt jak miałem scota niebieskiego i ustawione minimalne dozowanie to w upały i tak wszystko łącznie z opona uje... Fajnie się ślizgał na łukach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i po kłopocie ...

 

 

 

Pytanie, dlaczego po klopocie?

 

Na poczatku "Scot" takze gotowal swoja zupke na wodzie do chwili gdy spostrzegl, ze na oleju wiecej mozna zarobic.

Poczatkowo sami zalecali olej przekladniowy, dzisiaj musi byc ten ich, ten super specjalny, ten niebieski a pdawda jest taka, olejarki Scota to dziadostwo i kropka..

Edytowane przez pioter
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zmiana ma ten czerwony?

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

czerwonym wkurwiłem pilota enter air bo mu zachlapałem szybę 10km nad ziemią

niebieskim za to wkurwiłem gosci na ISS bo im zachlapałem szyby a tam żeby wytrzeć okno to trzeba spacer kosmiczny odbyć.

Od tego czasu leję hipol i mam w pompie temat 

jak coś nie ma 85w na 40 to się nie używa w olejarce.

 

A tak czy siak co 4kkm masz nazbierane oleju pełno na wachaczu itd.. dzięki temu nie mam tam rudej i do momentu kiedy mi po oponie się nie leje mam wywalone na temat.

Ale ja mam ratbajka i nie mam czasu polerować armatury ;)

 

Notabene ustaw na minimum, łańcuch i tak będzie mokry od oleju, czy co 2 minuty kropla idzie czy co 10 po tygodniu masz basen oleju na łańcuchu.

Ja jak kupowałem lubrixę to mówię, super jest tryb taki sraki siaki a od 45kkm mam włączone miasto na NAJRZADZIEJ PUŚĆ KROPLĘ ;) a i tak po paru tysiącach km pełno wszędzie oleju.

Jakbym nowe moto kupił to bym szukał olejarki z potencjometrem, żeby puścić olej raz na ruski rok ;)

 

15.08. miałem przegląd z pucowaniem motonga na błysk w serwisie.

Aktualnie mam 5800km od przeglądu 

 

olejarka dysza podwójna, zawór spuszcza kroplę coś koło 1 raz na 3 minuty.

sprzęt wygląda tak (wczoraj z Warszawy wracałem do Poznania w deszczu więc dodatkowo jest +100 do ratbajka).

 

ihost_1538666380__img_2089.jpg

 

ihost_1538666475__img_2090.jpg

 

ihost_1538666765__img_2091.jpg

Edytowane przez pwm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.