Skocz do zawartości

Zawory - Rozrząd - Regulacja Zaworów - Pytania i Problemy


Gość lawka
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

To nie jest tendencja, to jest wynikiem ekspoatacji, ze luz zaworow robi sie ciasny.

co do klekotania, zalezy jakie bo silniki Bandita maja to do siebie, ze dzwiecza jakbys wiadro gwozdzi wsypal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, coś jak wiadro gwoździ.

No to zajrzę ponownie w zawory dopiero w przyszłym roku, czyli za ok. 5 tyś. km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12-15 tys masz spokoj jak dobrze ustawiles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Cirus, czy prawdą jest, że przy pierwszym otwarciu pokrywy celem sprawdzenia zaworów i ponownym jej założeniu trzeba  (powinno się) założyć nową uszczelkę pokrywy? Tak mi powiedzieli w serwisie, że pierwszy raz otwierając zalecają założenie nowej, ale z kolei zaglądając tam drugi raz można ponownie złożyć na tej samej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cirus, czy prawdą jest, że przy pierwszym otwarciu pokrywy celem sprawdzenia zaworów i ponownym jej założeniu trzeba  (powinno się) założyć nową uszczelkę pokrywy? Tak mi powiedzieli w serwisie, że pierwszy raz otwierając zalecają założenie nowej, ale z kolei zaglądając tam drugi raz można ponownie złożyć na tej samej.

 

Pierdola bo chca zarobic. Jedynie w katach tych polksiezycow musisz dac troche silikonu do silnikow no i uwazaj dokrecajac sruby. Nie na chama. Jak siada to tylko paluszkiem tyciu i nic wiecej.   :D

 

Ps.

 

ja moja stara uszczelke juz dwa razy zakladal a poprzedni wlasciciel, kto wie.

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz moto z 12" to zakladaj stara w ciemno a jak chlopaki chca nabić koszta to niech gdzie indziej poszukaja

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy? :D

Ja tam się nie znam ale chyba o rocznik 2012 chodziło a nie o 12 cali...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy, ze twoja jest jeszcze wystarczajaco elastyczna. Zakladaj i tyle.

 

Mialbys miec pecha, wymienic mozna w kazdej chwili, to nie filozofia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej :D

Nie mam w nim nic, co by miało 12". Najbliżej tej cyfry to koła, 17" :D

A na poważnie, to fakt - 2012 rok i oryginalne 30.000 w nim stuknęło. Coś by trzeba było raczej sprawdzić, chociaż jeszcze nic nie słychać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ruszaj, przy 35 zajrzyj ;)

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo, że serwisówka każe przy 24?

Rozrząd trzeba ściągać?

A z jakiego materiału są wykonane te płytki? Zwykła stal? Czy jakaś hartowana, czy utwardzana? Bo mam możliwość sobie je zrobić z dokładnością do 0.01, tylko waham się, czy sam dam radę za to się zabrać.

Edytowane przez seebst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pomiarow luzu nie musisz. Jak cie swedzi to rozbieraj, zmierz i napisz jak wygladaja po 30 kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pomiarow luzu nie musisz.

A jeśli trzeba będzie któraś wymienić, to wówczas trzeba wałki i cały rozrząd ściągać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile wiem to tak. Sciagnij najlepiej serwisowke i popatrz gdzie one sa.

co do dorabiania, nie mam pojecia jak sa zrobione, mysle ale, ze sa hartowane i odpuszczone do jakis tam parametrow. Z dokladnoscia do 1/1000nie musisz robic. Prawdopodobnie nawet nie bedziesz mial mozliwosci takiego pomiaru. Do 5/100 wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw pomierz wszystko .Jezeli jest w normie zostaw ,Jezeli nie to wtedy mozesz rozebrac i  wyliczyc (w servisowce jest tabelka przy pomocy  ktorej mozesz wyliczyc nowa  grubosc) nowa grubosc plytek i wtedy zamowic odpowiednie grubosci. widzialem  chyba za ..... o znalazlem http://www.ebay.de/itm/Ventilshim-Satz-7-5-mm-29-VSA748-2-1-225-bis-3-475/132298832785?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649

Na to wyglada ze mnie czeka w przyszlym  roku pomiar   :o: no i chyba regulacja  56k 

Edytowane przez Masztalski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to wyglada ze mnie czeka w przyszlym roku pomiar :o: no i chyba regulacja 56k

Czyli że co, do tej pory luzy były w normie i nie było potrzeby nic regulować?

 

 

 

Styl jazdy pewne też ma wpływ na luzy? U mnie raczej spokojny, rzadko 7 tysięcy obrotów przekraczam, chyba że dłuższa jazda autostradą non stop. I nie gazuję niepotrzebnie, tym bardziej do odcinki.

Edytowane przez seebst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli że co, do tej pory luzy były w normie i nie było potrzeby nic regulować?

wszystko bylo ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pozazdrościć :D

Czyli jak nic nie słychać, to niepotrzebnie nie tykam w takim razie. Najwyżej na jakiś dłuższy weekend w przyszły rok zrobię sobie wypad na wschód może, to przy okazji odwiedzę Cirusa i zajrzymy do serca :D

Edytowane przez seebst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokrywe sciagnac i pomierzyc to nie problem.ale .jezeli wszystko dziala  to zostaw chyba ze jedziesz do Cirusa to masz fachowa pomoc  :rock:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko gwoli przypomnienia zazwyczaj luz się traci nie powiększa więc nic nie będzie słychać ;). A i płytki nie kosztują krocie jakieś 10 zł od sztuki a wszystkich nie wymieniasz bo można przełożyć więc nie wiem czy jest sens samemu je robić tym bardziej że nie wiadomo z czego są i jak są obrabiane choć kiedys słyszałem że szlifowali je na magnesowce ale to czasy jak nie było części do Japończyków w polsce

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak serwisowki nie sluchaj bo czasami praktyka rządzi :)

Plytki sa wzmacniane punktowo polecam hotcamsa

Przy wymianie plytek trzeba sciagac rozrzad i wałki

 

 

Jak chcesz do mnie przyjechac na weekend to przygotuj watrobe i testament :D

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie śladów na wałku ssącym, czy to jest normalne, czy coś się dzieje, a jeżeli tak, to co z tym zrobić i jaki jest powód. Dodam, że takie ślady są widoczne tylko na wałku ssącym. Bandit 650 olejak, 2006r, przebieg 40tyś i pewny. Niestety jestem nowicjuszem i nie mogę dodać tutaj zdjęć. Więc muszę poszukać innego miejsca:

8xm2dt.jpg

 

33zbm8z.jpg

vxdt84.jpg

rsvbib.jpg

26037zn.jpg

2ymja86.jpg

2elbin6.jpg

23t5v6x.jpg

Pozdrawiam, Łukasz

Edytowane przez smoczy25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...

Czy same płytki zaworowe się w jakiś sposób zużywają i w przypadku wymiany na inną można zastosować używaną? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.