Skocz do zawartości

Gość Lokus
 Share

Jakie opony do Bandita?  

571 użytkowników zagłosowało

  1. 1. W moim motocyklu używam opon marki:

    • Avon
      4
    • Bridgestone
      96
    • Continental
      33
    • Dunlop
      58
    • Heidenau
      5
    • Maxxis
      8
    • Metzeler
      93
    • Michelin
      201
    • Pirelli
      151
    • innej marki
      5
  2. 2. Opony kupuję:

    • Nowe - ze świeżym DOT-em
      453
    • Nieużywane - leżakowane
      90
    • Używane - z różnych źródeł
      59
    • Używane - potorowe
      3
  3. 3. Do Bandita 600 / 650 mam opony w rozmiarze:

    • Przód: 110 / 70 - 17
      53
    • Przód: 120 / 60 - 17
      191
    • Przód 120 / 70 - 17
      132
    • Tył: 150 / 70 - 17
      49
    • Tył: 160 / 60 - 17
      273
    • Tył: 170 / 60 - 17
      38
    • Tył: 180 / 55 - 17
      33
    • Mam Bandita 1200 / 1250 i opony: przód 120 / 70-17 i tył 180/55-17
      149
    • Inny motocykl lub inne rozmiary
      37
  4. 4. W moim motocyklu mam:

    • Tą samą markę i model opony na przód i tył.
      451
    • Inną oponę na przód, inną na tył.
      119


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.allegro.pl/item872104242_opona_160_60_17_maxxis_160_60_17_supermaxx.html a co powiecie o tym ? Z Testów wynika że fajna guma za małą kase, ale czy ktoś to testował już ? Bo potrzeba mi nowych opon a niestety nie dysponuje duzym funduszem.

 

Jak kupiłem Bandziora to miał takie wsadzone nówki sztuki. Niestety pełną relacje będę mógł zdać dopiero na początku sezonu bo zrobiłem na nich raptem jakieś 25-30 km. Na razie uślizgów brak ;)

A tu masz test ze ścigacza:

http://www.scigacz.pl/Test,opon,Maxxis,Supermaxx,2250.html

Znalazłem go jak sam szukałem info co ja mam w zasadzie założone w swoim dziorku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test z roku 2006 w dodatku z oponami PR których już 3 lata nie ma w produkcji.

To jak porownywanie osiagów nowego Poloneza Caro 1.5 z Hyundaiem 1.5 na placu w Polmozbycie :)

Jesli te Maxxisy wciąż produkują od czasu tamtych testów w niezmienionej formie bieżnika i składzie mieszanki to lepiej dać sobie z nimi siana.

Konkurencja jest o lata świetlne przed nimi w terminach bezpieczeństwa przyczepności i stabilności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacko dobrze mowi , mnie tez czeka zmiana laczkow i pod uwage biore Michałki i Pirelki jeszcze sie nie zdecydowałem troszkee czasu jeszcze mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na używana gumę nie zdecyduje się na 100 % (złe doświadczenia). Jeśli natomiast pirelki to jakie , bo chciałbym gumy do 1000 zł. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test z roku 2006 w dodatku z oponami PR których już 3 lata nie ma w produkcji.

To jak porownywanie osiagów nowego Poloneza Caro 1.5 z Hyundaiem 1.5 na placu w Polmozbycie :)

Jesli te Maxxisy wciąż produkują od czasu tamtych testów w niezmienionej formie bieżnika i składzie mieszanki to lepiej dać sobie z nimi siana.

Konkurencja jest o lata świetlne przed nimi w terminach bezpieczeństwa przyczepności i stabilności.

 

Hmm no może i tak. Ale jak już mam je jakby to powiedzieć za friko to wypróbuje je:) a jak się skończą to zdam relacje. No ale jak miałbym sam coś kupować teraz to też raczej zainwestowałbym w coś "markowego".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na używana gumę nie zdecyduje się na 100 % (złe doświadczenia). Jeśli natomiast pirelki to jakie , bo chciałbym gumy do 1000 zł. ;)

Diablo Strada - mam, polecam do codziennego latania a i w cenie bardzo dobrej można znaleźć. .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Lokus,

polecam ci ten sklep huntersmotorcycles ja właśnie kupiłem komplet Maxxis Supermaxx.Są tez metzelery.Mój komplet 120/60/17 i 160/60/17 całośc wyniosła mnie 704.88 zł(119.94+30 funta).Zapłaciłem pay palem i szybciutko opony mam.Dobre opony za normalna cenę.POLECAM Tobie i reszcie Bandziorów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę powiedziec jedno o Metzelerach Z6.... są nie do zdarcia...przejeździłem na nich 8k km i wyglądają tak jakby tego nawet nie poczuły...spokojnie jeszcze sezon albo dwa nie mam zamiaru zmieniać. Jeżeli chodzi o przyczepnośc to dla mnie jest wystarczająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba ten watek juz mozna zamkanc bo kolega Locus juz zakupil PR z teg oco widzialem we wczesniejszym poscie , co nie znacyz ze conti calkiem niezle sie kleja do jezdni ( w zeszlym roku dalem rade zamknac ja na mescie nawet) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra - no to podchwytliwe pytanko :-)

 

Przeglądałem swoje opony i przód moim zdaniem zaczyna sie kwalifikować do wymiany. Tył wydaje się, że jeszcze z pół sezonu pociągnie.... Tzn nie wiem czy pół, ale pewnie ze 3-5 tys....

 

No i co robić? Kupić i wymienić tylko przód? Kupić komplet i wymienić teraz przód a tył jak się stary skończy?

 

W komplecie zawsze taniej wychodzi kupowanie więc się tak zastanawiam.... A może z przodem poczekać aż zjadę go do zera i wtedy niezależnie od stanu tyły kupić i wymienić obydwa????

 

Help! :-)

 

jj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam jakąś dobrą potoróweczkę. Jakie gumy masz obecnie założone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień tył - możesz jaką przyzwoitą używke zapodać i wymienić komplet

 

No ale tył jeszcze daje rade... Moze to tylko jakis bridgestone ale calkiem jeszcze znośny - sam zresztą lukniesz przy okazji...

 

PS

Dziś przepaliłem sprzęta i oczywiście nie wytrzymałem, żeby się nie przejechać... W zwykłej narciarszkiej kurtce objechałem osiedle :-) No ale na zmrożonym lodzie adrenalinka była....

 

jj

 

PPS

Bridgestone Battlax BT-021 - chyba takie coś....

Edytowane przez cleaner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zmień sam przód - generalnie przód to Ci jaki znajdę w dobrej kasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro i cena dobra i fachury pochwalily to moze i ja bym kupil Jaro z toba ta jedna na przodek? czy to panowie tylko aby dojezdzic?bo poszukuje sobie przodka w rozsadnej cenie w rozsadnym stanie na jak najdluzej;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że zapytam jak lamer... Takie potorowe opony nie są za bardzo zniszczone? Przecież takiej gumy nikt nie oszczędza... Nie ma obawy, że jak p[rzypadkiem uda mi się dobrze złożyć w zakręt to będzie miało co sie trzymac asfaltu??

 

jj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropos gum tego typu kumpel na takich śmiga na Kasi 900 ninja i z tego co opowiadał jest zadowolony, do jazdy na tor juz się nie nadają ale do turystyki podobno spokojnie można jeszcze pośmigać. Też myślałem o tym żeby wziąść coś od niego pod kątem kasy ale jednak zawsze pewniej mieć nową opone wiadomo że nie zawsze fundusze pozwalają ale co jak co opony, hamulce i napęd powinny byc bez zarzutu. Piloty już kupione i założone wyglądają super zobaczymy jak sie prowadzą, dużo dobrego się naczytałem o nich na mokrym. Mój opiekun bandyty stwierdził że w porównaniu z poprzednią gumą -BT020- będą nieporównywalne, na pewno w zakrętach gdzie guma jest bardziej miękka.Teraz tylko boje sie tej pierwszej 100-wki jak chodzi o zdarcie tej powłoki zabezpieczającej z opony- podobno są przez to bardzo śliskie.Praktycznie temat do zamknięcia, choć temat opon jest zawsze świeży...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dorzucę swoje 3 grosze na temat opon do jazdy na torze...z tego co kiedyś o nich czytalem i co mówił gostek na motoszkole suzuki to nie powinno się na nich jeździć z paru powodów...po pierwsze one uzyskuję optymalne warunki pracy w temperaturze jakiej nie jesteśmy w stanie osiągnąc na normalnej szosie (w deszczu tym bardziej)... Po drugie najbardziej przyczepna część jest i tak już wytarta i ponieważ na torze często lata się w głębokich złożeniach to przy mocniejszym dogięciu na szosie można się kiedys zdziwić...ja ogólnie jakbym miał już kupowac to kupiłbym najlepiej nową szosową...albo w przypadku braku $ używaną szosową...

Edytowane przez RafalS600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę, że 750 pln za kpl nowych qualifierów do b12 to nie jest bardzo dużo, recenzje z mojej strony w trakcie sezonu a inne są raczej pochlebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że torówka nawet kiedy nie uzyska optymalnej temperatury i tak bardziej się klei od szosówki. Fakt - ze względu na ilość nacięć może być gorzej na deszczu, ale bez przesady. Co do wytarcia - choćbyśmy się zes*ali to i tak tak głęboko jak oni nie zejdziemy - może gixxem czy erłanem tak, ale nie dziorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem Pan z motoszkoły powinien się p*****lnąć w głowę z tą wypowiedzią :)

 

Wiem, że zapytam jak lamer... Takie potorowe opony nie są za bardzo zniszczone? Przecież takiej gumy nikt nie oszczędza... Nie ma obawy, że jak p[rzypadkiem uda mi się dobrze złożyć w zakręt to będzie miało co sie trzymac asfaltu??

 

jj

 

Otóż Kolego drogi, spójż gdzie są te gumy wytarte. A potem pofatyguj się do garażu i zobacz

na przedniej gumie dokąd najdalej się położyłeś. Stwierdzisz, że w życiu nawet nie doszedłeś

do miejsca w którym te potorówy są zjechane ;) Ryli, Ryli.

 

A potorówy to też nie byle jakie tylko takie co mają co najmniej połowę bieżnika z boków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Rozglądam się właśnie za oponą na tył. Jeżdżę raczej turystycznie (z pasażerem) lecz, gdy przemieszczam się sam często zdarza mi się iść większą kitą:-)

Sprzedawca twierdzi że Dunlop D208 to opona dużo miększa, bardziej sportowa i co za tym idzie szybciej się ściera (max10tys km)

co do Dunlop Roadsmart twierdzi że opona jest bardziej "turist", lepiej odprowadza wodę, jest odporniejsza na ścieranie) max20tys km)ale już nie z taką przyczepnością na suchym jak D208.

 

 

 

 

1>>>Stąd pytanko do Was moi drodzy, czy warto kupić droższą o pare złotych Dunlop Roadsmart i przejeździć na niej więcej km kosztem miększej, bardzej sportowej? (bierzemy pod uwagę w/w styl jazdy).

 

2>>>Czy warto też pojść w rozmiar 170/60, bo coś nie jestem przekonany do opinii że prowadzi sie stabilniej i składa się normalnie jak na 160???(bo co do +lansu to przekonany jestem na pewno :-) Dzięki z góry za podpowiedzi

 

DUNLOP

D208 | Roadsmart

post-426-1265907935,0409_thumb.jpg

post-426-1265907949,6286_thumb.jpg

Edytowane przez Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wziął D208, albo i nawet D209.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.