Skocz do zawartości

Gość Lokus
 Share

Jakie opony do Bandita?  

571 użytkowników zagłosowało

  1. 1. W moim motocyklu używam opon marki:

    • Avon
      4
    • Bridgestone
      96
    • Continental
      33
    • Dunlop
      58
    • Heidenau
      5
    • Maxxis
      8
    • Metzeler
      93
    • Michelin
      201
    • Pirelli
      151
    • innej marki
      5
  2. 2. Opony kupuję:

    • Nowe - ze świeżym DOT-em
      453
    • Nieużywane - leżakowane
      90
    • Używane - z różnych źródeł
      59
    • Używane - potorowe
      3
  3. 3. Do Bandita 600 / 650 mam opony w rozmiarze:

    • Przód: 110 / 70 - 17
      53
    • Przód: 120 / 60 - 17
      191
    • Przód 120 / 70 - 17
      132
    • Tył: 150 / 70 - 17
      49
    • Tył: 160 / 60 - 17
      273
    • Tył: 170 / 60 - 17
      38
    • Tył: 180 / 55 - 17
      33
    • Mam Bandita 1200 / 1250 i opony: przód 120 / 70-17 i tył 180/55-17
      149
    • Inny motocykl lub inne rozmiary
      37
  4. 4. W moim motocyklu mam:

    • Tą samą markę i model opony na przód i tył.
      451
    • Inną oponę na przód, inną na tył.
      119


Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem. Od momentu zmiany opon na Michelin PR3 mam problem z przednim zawieszeniem. Dokladnie chodzi o skręcanie. Moto bardzo mocno sie kładzie. Jest to normalne na tych oponach?

Opony z 2013r ciśnienie w przednim kole to 2.5bar

 

Nowe opony naprawiły Ci moto :)

Rozmiaru opon nie zmieniałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem. Od momentu zmiany opon na Michelin PR3 mam problem z przednim zawieszeniem. Dokladnie chodzi o skręcanie. Moto bardzo mocno sie kładzie. Jest to normalne na tych oponach?

Opony z 2013r ciśnienie w przednim kole to 2.5bar

 

Nie uwierzyłbym, gdybym sam cyrków z conti road attack nie miał. Założyłem i się zaczęło. Jakieś dziwne drgania kierwownicy, ciąganie moto w prawo itd. Czasu i kasy na wymiany części straciłem tyle, że pewnie bym osiwiał, gdyby się nie okazało, że to wina właśnie wadliwej opony.

Od tej pory nie ufam nawet nowym oponom. Można pół moto rozebrać a problem będzie banalny. Wymieniłem oponę i wszystkie problemy znikły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Micheliny maja to do siebie, ze moto tak jakby sie niespodziewanie "wywraca".

W DE mowi sie, ze sa "kippelig". Dziwi mnie, ze masz to przy nowkach albo byly one ,juz jezdzone bo jednak z 2013 roku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak były jeździe. One są nowo używane. Heh

 

Pioter-Właśnie jest taki odczucie. :-) Bardzo dziwne. I to jest normalne???

 

Właśnie się zastanawiam nad zmianą opony. Ale musze to przemyśleć :-) kasa nie sram :-) heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Micheliny maja to do siebie, ze moto tak jakby sie niespodziewanie "wywraca".

W DE mowi sie, ze sa "kippelig". Dziwi mnie, ze masz to przy nowkach albo byly one ,juz jezdzone bo jednak z 2013 roku?

Ale i ja na Dunlopach na pierwszych metrach po wymianie nie wiedzialem na czym jade. Toto inny motocykl, na zakrecie myslalem ze sie wywale jak nagle z ta sama sila okazuje sie ze zamiast lekko srekcic zrobil sie potezny przeciwskret - i to wymiana tylu a nie przodu. Jazda do domu to byla nauka prowadzenia motocykla od nowa. Pamietam to bylo gorsze niz wsiadanie na B12 z YBR250 z kursu na prawko ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtedy gaz i wychodzi :P

mnie tam się podoba, nie zmużdżam się nad przeciwskrętem tylko się przechylam, potem się samo robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam PR2 i miałem podobne odczucia przewalania się moto.Na zakrętach że mi tyl ucieka i moto sie wali. Poświęciłem trochę czasu na odpowiednie ustawienie zawieszenia i o dziwo problem zniknąl.

Na  dniach tez będę wymieniał gumy. Wybrałem ponownie PR2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczucia sa rozne.

Mam kumpli, ktorym to pasuje.

Inni narzekali juz po 1,5 k, ze maja uczucie jakby lozyska glowki byly w du...,

Drudzy znow gdzies w granicach 5, 7 tysiecy zaczeli narzekac i glosic, ze niby podniesione cisnienie pomaga. Jezeli sam nie znajdziesz na to lekarstwa (nie przyzwyczaisz sie) to raczej nie pozostanie nic oprucz wymiany. Ja takze mam takie swoje widzimisie. Mialem problemy z fabrycznie zalozonymi Bridgestonami, nawet juz nie pamietam, ktore to byly i ni z cholery tej marki nie kupie.

Kolega Franio nie poleca np. Pirelli Angel a ja mam na b 6,5 ST a na b 12 GT i jestem zadowolony.

Cos mi sie wydaje, ze trudno cokolwiek polecac bo albo komus ta czy inna odpowiada albo nie.

Tak jak juz wyzej napisalem, mam kumpla, ktory przygarnie kazda MPR byle by miala jeszcze troche bieznika a tym bardziej jak znajdzie kogos komu nie leza i chce pozbyc sie ich za free.

 

Edit

 

@ pavlacos

 

Ty sie nad tym nie zastanawiasz?

Wierze, jezdzisz przeciez na Angelach albo?

:D

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa opona nie jest zjechana na środku i mniej "kwadratowa", dlatego jest takie uczucie. Zobacz co się będzie działo jak trochę ją zjeździsz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby jak najdłużej:P

Pioter, nad niczym sie nie zastanawiam, samo jedzie

Telepatycznie: D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra pytanie do tych co jeździli na S20, teraz są jakieś S20 Evo, lepsze? 

Teraz miałem Michelin Pilot Power 1 i muszę przyznać, że mega zadowolony jestem. Przód mam tak przeciorany, że szok, nawet rantu już nie ma, a opona trzyma (proszę wziąć pod uwagę wagę składu 240kg + 95kg ;) ).

Jednak z bardzo dużych zalet tych opon, to momentalne nagrzewanie w porównaniu do Dunlopów czy Metzków. 

Teraz pytanie S20 czy MPP3? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na S20 nigdy nie latałem,ale powery potwierdzam i polecam. Mam je na dwóch koniach i jestem mega zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem z południa Polski ,na swoich Michelinach nakręciłem 2,5 kkm,zaliczyłem

350 km sporego deszczu,więc wiem już o tych oponach dużo więcej.

Dodatkowo mam jeszcze materiał porównawczy bo lecieliśmy w 4 maszyny.(szkoda ,że nie z PBC)

W warunkach deszczowych kumpel na SV-ce z PR3 dawał spokojnie radę,drugi na małym bandicie

obutym w Dunlopy road smarty bardzo się slizgał i mocno odstawał na zakrętach,nadrabiając na prostych.

Kolejny na armaturze (Honda VTX nawet wyglebił na rondzie) ja zaś nigdy nie czułem się tak pewnie

na moto w deszczu,mimo,że zamykałem peleton i miałem w tym towarzystwie najmocniejsze moto.

Na czeskich i polskich górskich(było sucho) winklach PR 4 też dawały radę,a ponieważ jeden z nas pochodził

z Dolnego Śląska ,znał trasy i naprawdę dokładał do pieca.

W stosunku do fabrycznych batlaxów czuć od razu ,że opony szybciej się nagrzewają i lepiej kleją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ku..., piraty drogowe jestescie. Boje sie z wami jezdzic bo ja spokojny i do pieca nie dokladam wiecej niz trzeba. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

przyłączę się do tematu.......

na dniach muszę kupić oponyki (przód/tył) i zastanawiam się nad:

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/metzeler-roadtec-z8-interact-160-60zr17-69-w-tyl-tl-m-c#85514336

 

czy

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/michelin-pilot-road2-160-60zr17-69-w-tyl-tl-m-c#85851940

 

czy

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/michelin-pilot-road-3-160-60zr17-69-w-tyl-tl-m-c#85852052

 

które lepsze będą do mojej 650tkiN i dla mnie??  latam spokojnie (max. 160 km/h), trasy krótkie Olsztyn-Wawa, Olsztyn-Gdańsk, która lepiej się będzie kleić? lubię wychodząc z zakrętu odkręcić manetkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to napisał jeden z bardziej ogarniętych ludzi to czołówka jak narazie szosowo turystyczna to : metzeler Z8 , Pirelli Angel , PR4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to napisał jeden z bardziej ogarniętych ludzi to czołówka jak narazie szosowo turystyczna to : metzeler Z8 , Pirelli Angel , PR4

 

Z8 bardzo dobra oponka do turystyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z8 bardzo dobra oponka do turystyki.

 no to będą Z8, dzięki

 

 

no już kupuję......już za momencik, ale czy ktoś mi powie czym one się różnią poza indeksem końcowym? różnica w cenie jednej od drugiej to max. 5zł

 

Metzeler 120/70 ZR17 ROADTEC Z8 INTERACT 58W (E)

 

Metzeler 120/70 ZR17 ROADTEC Z8 INTERACT F 58W

 

Metzeler 120/70 ZR17 ROADTEC Z8 INTERACT F 58W M

Edytowane przez mefistoar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

A czy ktoś może poda jakie były rozmiary felg do 600 II generacji ? bo z tego co wiem to szerokość tyłu się nie zminiła, natomiast z przodu chyba poszerzyli z 3.00 do 3.50. 

Edytowane przez Tomq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Ciekawy rozrzut z jednej megaturtstuczne strady z drugiej sportowe dunlopy.

 

Pytanie do czego chce je używać, turystyka, sport czy lans na dzielni

 

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy rozrzut z jednej megaturtstuczne strady z drugiej sportowe dunlopy.

 

Pytanie do czego chce je używać, turystyka, sport czy lans na dzielni

 

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

tylko i wyłącznie turystyka, z elementem mocniejszego wyjścia z zakrętu,  bandzior 600 N,

mówiłem mu by brał diablosy...... będzie Pan zadowolony :-)

Edytowane przez mefistoar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie odpowiedź prosta Pirellki Angel ST albo GT,

 

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie odpowiedź prosta Pirellki Angel ST albo GT,

 

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

raczej innych nie kupi jak tycg: Pirelli Diablo Strada

Dunlop SportMax QUALIFIER ............. pirelli przód/tył ma w cenie 700zł, a dunlopa przód/tył 640. inne modele nie wchodzą w grę,

dzięki za podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qualifier - akysz. Mialem chwile. jakbys poczytal chociaz ze 2/3 strony to bys znalazl opinie kilku osob

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.