Skocz do zawartości

Gość Lokus
 Share

Jakie opony do Bandita?  

571 użytkowników zagłosowało

  1. 1. W moim motocyklu używam opon marki:

    • Avon
      4
    • Bridgestone
      96
    • Continental
      33
    • Dunlop
      58
    • Heidenau
      5
    • Maxxis
      8
    • Metzeler
      93
    • Michelin
      201
    • Pirelli
      151
    • innej marki
      5
  2. 2. Opony kupuję:

    • Nowe - ze świeżym DOT-em
      453
    • Nieużywane - leżakowane
      90
    • Używane - z różnych źródeł
      59
    • Używane - potorowe
      3
  3. 3. Do Bandita 600 / 650 mam opony w rozmiarze:

    • Przód: 110 / 70 - 17
      53
    • Przód: 120 / 60 - 17
      191
    • Przód 120 / 70 - 17
      132
    • Tył: 150 / 70 - 17
      49
    • Tył: 160 / 60 - 17
      273
    • Tył: 170 / 60 - 17
      38
    • Tył: 180 / 55 - 17
      33
    • Mam Bandita 1200 / 1250 i opony: przód 120 / 70-17 i tył 180/55-17
      149
    • Inny motocykl lub inne rozmiary
      37
  4. 4. W moim motocyklu mam:

    • Tą samą markę i model opony na przód i tył.
      451
    • Inną oponę na przód, inną na tył.
      119


Rekomendowane odpowiedzi

Powinieneś być zadowolony, bardzo dobre gumy do Bandziora :)

Jedyny minus - szybko się zużywają :(

 

Zostałem o tym poinformowany :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A jeździł ktoś na Pirelli Angel GT ?

No więc na GT nie jeździłem, natomiast mam u siebie ST i śmiem

twierdzić że to całkiem dobre opony.Powiem tak -stosunek jakości do ceny

jaką trzeba zapłacić za nie jest wręcz wyśmienity. Za swoje 2-letnie "leżaki " zapłaciłem 

coś koło 700zł. Przerobiłem już kilka różnych oponek i powiem że te najbardziej mnie urzekły.

A co w nich jest takiego nadzwyczajnego ?  A ich przewidywalność :zeby: , tak to oponki które dały 

ni najwięcej frajdy z jazdy.Nigdy nie miałem tak przewidywalnych kapci , jazda w dużym złożeniu -

odkręcasz manetkę i czujesz jak opona traci przyczepność ,zaczyna się uślizg tylnego koła lecz jest to uślizg 

nad którym jest kontrola .Co do jazdy typowo turystycznej też w niczym mnie nie rozczarowała.

Zarówno na mokrym jak i na suchym bez zastrzeżeń. No i żywotność , myślę że jeszcze na jakieś 4-5 ts wystarczą 

a mam na nich najechane jakieś 7ts . Dodam że ja oponko zazwyczaj kończę po 10ts.

Jeśli ktoś twierdzi że ich jedyna zaleta to wzór  "aniołka" to pewnie nie do końca potrafił je przetestować :zeby: .

Wiem że są oponki o wiele lepsze ,ale za tą cenę te według mnie są numerem 1.

A i jeszcze co do GT , to kolega w FZY 600 , takie posiada . Na zwykłej drodze zamykał przód i tył i też bardzo je chwalił. :zeby: .

cats [Rozdzielczość Pulpitu]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w b6 miałem angele st, zrobiłem raptem 3,5 tys. i moto zmieniło właściciela. Powiem tylko że różnica między 8 letnimi contimoto odczuwalna :)

Teraz w b12 k6 mam przód dunlop 7 letnia I tył 8 letni metzeler.

Trzeba będzie zainwestować chyba w nowe i się zastanawiam czy angele st wystarczą czy lepiej może gt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No więc na GT nie jeździłem, natomiast mam u siebie ST i śmiem

twierdzić że to całkiem dobre opony.Powiem tak -stosunek jakości do ceny

jaką trzeba zapłacić za nie jest wręcz wyśmienity. Za swoje 2-letnie "leżaki " zapłaciłem 

coś koło 700zł. Przerobiłem już kilka różnych oponek i powiem że te najbardziej mnie urzekły.

A co w nich jest takiego nadzwyczajnego ?  A ich przewidywalność :zeby: , tak to oponki które dały 

ni najwięcej frajdy z jazdy.Nigdy nie miałem tak przewidywalnych kapci , jazda w dużym złożeniu -

odkręcasz manetkę i czujesz jak opona traci przyczepność ,zaczyna się uślizg tylnego koła lecz jest to uślizg 

nad którym jest kontrola .Co do jazdy typowo turystycznej też w niczym mnie nie rozczarowała.

Zarówno na mokrym jak i na suchym bez zastrzeżeń. No i żywotność , myślę że jeszcze na jakieś 4-5 ts wystarczą 

a mam na nich najechane jakieś 7ts . Dodam że ja oponko zazwyczaj kończę po 10ts.

Jeśli ktoś twierdzi że ich jedyna zaleta to wzór  "aniołka" to pewnie nie do końca potrafił je przetestować :zeby: .

Wiem że są oponki o wiele lepsze ,ale za tą cenę te według mnie są numerem 1.

A i jeszcze co do GT , to kolega w FZY 600 , takie posiada . Na zwykłej drodze zamykał przód i tył i też bardzo je chwalił. :zeby: .

 

jak pisałem w galerii, jestem pełen podziwu co zrobiłes z tymi gumami!

 

u mnie ST wyząbkowały od przeciążenia... ale ponad pół tony na 2 kołach przy ponad 5 tys km.... to chyba nie ma opony która by dała radę :) 

 

co do przebiegu ST to po ok 8 tys km, tak jakby jeszcze połowa gumy została... albo i więcej :) ale ja jeżdże turystycznie a to tez ma znaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc na GT nie jeździłem, natomiast mam u siebie ST i śmiem

...

A i jeszcze co do GT , to kolega w FZY 600 , takie posiada . Na zwykłej drodze zamykał przód i tył i też bardzo je chwalił. :zeby: .

Jak to się mówi: "...wiele zależy od operatora :)"

Piknie, piknie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

u mnie ST wyząbkowały od przeciążenia... ale ponad pół tony na 2 kołach przy ponad 5 tys km.... to chyba nie ma opony która by dała radę :)

 

 

Dokładnie , w takim przypadku nie ma co oczekiwać że opona nadal będzie jak nowa .

Przy takich wyprawach jak twoja opony musza się zużywać w dość specyficzny sposób, wyząbkowanie ,czy nierówno zużyty bieżnik.  :usmiech: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie zamawiacie opony? Trochę jest tych firm,nie chciał bym jakiejś dziwnej wtopy zaliczyć :niepewny: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz właśnie zamówiłem opony przez allegro, poprzez oficjalny sklep michelin. A jak się później okazało, całość zrealizowana była za pośrednictwem sklepu www.sklepopon.pl I dziwne, bo bezpośrednio z ich serwisu jakbym zamówił, to jeszcze dochodzi do tego koszt dostawy 25 zł, a z tego samego sklepu, z tym że poprzez allegro wysyłka darmowa. Zamówiłem we wtorek i w piątek już dostałem nowy komplecik gumek pilot road 2. Cena o ponad 100 zł tańsza niż po sklepach u mnie na miejscu i chyba w internecie też najbardziej atrakcyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za tą cenę pr3 są do wyrwania u Gepcia

To jakiś sklep?

 

Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info.Nie wiem jak to policzyłeś,ale mnie wychodzi inaczej :usmiech: Na oponeo wychodzi taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rolo, a jakie opony chcesz kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info.Nie wiem jak to policzyłeś,ale mnie wychodzi inaczej :usmiech: Na oponeo wychodzi taniej.

Te ceny zmieniają się pewnie z dnia na dzień, bo w ten dzień, kiedy już zamawiałem, porównywałem ceny ze wszystkich sklepów i ten, z którego ja brałem, wychodziło najkorzystniej. Widocznie teraz jest już inaczej. A z resztą - 5 czy 10 zł na oponie  - bez przesady - to nie majątek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam swoje zdanie ale potrzebuję opinii osób znacznie bardziej ode mnie doświadczonych i obeznanych z tematem.

Opony Metzeler Tourance Exp z połowy 2011, przód środkiem 3 mm, bokami 4 mm bieżnika, tył środkiem 5 mm, bokami 6 mm bieżnika. Nie popękane, generalnie w dobrym stanie wizualnym.

Jeżdżę spokojnie, nie szaleję.

Czas na zmianę opon czy jeszcze można pojeździć?

Jeśli zmieniać to sam przód czy razem z tyłem?

Czytam opinie w sieci i im głębiej w las tym ciemniej, a ceny opon z tego co obserwuję, ruszyły w górę.

Na stronach producentów opon piszą, że do 1,6 mm można bezpiecznie jeździć, gdzie indziej, że poniżej 3 mm już wymiana. 6 letnia opona to już na szmelc vs jeśli nie popękana to się jeszcze nada.

Co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 cio letnia to szmelc, to jedyna część motocykla która ma kontakt z podłożem nie ma sensu oszczędzać , sam wymieniam w bandziorze bo już ma 5 lat i jest kolosalna różnica w prowadzeniu mimo że ma jeszcze bieznik jest poprostu twarda , ciężko ją rozgrzać a przód powoduje wibracje przy większych prędkościach mówię o moim zaraz pomzakupie było to samo i po wymianie jak ręką odjął więc teraz zrobię to samo

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michelin PR2

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=23136367&order=m&string=pilot+road+2&search_scope=userItems-23136367&bmatch=base-relevance-floki-5-aut-1-2-1025

 

koleś z moich okolic, ma dobry towar i wiedzę na temat opon  :) mogę go polecić

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kitza, też uważam że opona która ma 6 lat jest już twarda i nie jeździ się bezpiecznie. Na tyle będą uślizgi nawet podczas redukcji na 3 lub 2 bieg. A pomyśl co będzie się działo w deszczu.  Nie oszczędzaj - kup nowe opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.