Skocz do zawartości

Gość Lokus
 Share

Jakie opony do Bandita?  

571 użytkowników zagłosowało

  1. 1. W moim motocyklu używam opon marki:

    • Avon
      4
    • Bridgestone
      96
    • Continental
      33
    • Dunlop
      58
    • Heidenau
      5
    • Maxxis
      8
    • Metzeler
      93
    • Michelin
      201
    • Pirelli
      151
    • innej marki
      5
  2. 2. Opony kupuję:

    • Nowe - ze świeżym DOT-em
      453
    • Nieużywane - leżakowane
      90
    • Używane - z różnych źródeł
      59
    • Używane - potorowe
      3
  3. 3. Do Bandita 600 / 650 mam opony w rozmiarze:

    • Przód: 110 / 70 - 17
      53
    • Przód: 120 / 60 - 17
      191
    • Przód 120 / 70 - 17
      132
    • Tył: 150 / 70 - 17
      49
    • Tył: 160 / 60 - 17
      273
    • Tył: 170 / 60 - 17
      38
    • Tył: 180 / 55 - 17
      33
    • Mam Bandita 1200 / 1250 i opony: przód 120 / 70-17 i tył 180/55-17
      149
    • Inny motocykl lub inne rozmiary
      37
  4. 4. W moim motocyklu mam:

    • Tą samą markę i model opony na przód i tył.
      451
    • Inną oponę na przód, inną na tył.
      119


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli chodzi o styl jazdy to więcej jeździłem po suchym, ale zdażało się jeździć również w deszczu. Która opona będzie bardziej uniwersalna Pirelli St czy Michelin PR 2/3?

Michelin PR2 są bardziej uniwersalne, z tym że, za tym idzie szybsze zużycie rzecz jasna ;) ale to normalna sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w takim razie będę rozglądać sie za czymś ze stajni Michelin. Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam taki sam "problem" jak kaniosz i wszystkie niejasności zostały rozwiązane. Dziękuję i ja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacie może sprzedawcę, który posiada opony Pirelli Angel z europejskiej fabryki, a nie z chińskiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pirelli Angel ST ; przód 2016 rok + tył 2015 rok - 660zł.
Pirelli Angel ST ; przód 2015 rok + tył 2015 rok - 580zł.
Metzeler Roadtec Z6 Interact kpl. 2015 rok - 520zł.
Metzeler Roadtec Z8 Interact klp 2016 rok - 895zł
Dunlop Roadsmart kpl. 2016 rok - 795zł.
Dunlop Roadsmart 2 kpl. 2016 rok 900zł.
Michelin Pilot Road 2 kpl. 2016 rok - 780zł
Michelin Pilot Road 3 kpl. 2016 rok - 865zł
Michelin Pilot Road 4 kpl. 2016 rok - 1000zł

 

Co powiecie o tych oponkach i co byście wybrali, nie ukrywam że dla mnie im taniej tym lepiej, ale nie chcę też na jakimś syfie jeździć.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli robisz około 7-8 tys rocznie to bym brał:  Pirelli Angel ST ; przód 2015 rok + tył 2015 rok - 580zł.

 

a jeżeli mniej to:Michelin Pilot Road 2 kpl. 2016 rok - 780zł.

 

Sam założyłem michałka PR3 na tył w zeszłym sezonie i po niespełna 7tys jest niewielkie zużycie a pewność w jeździe zupełnie inna a była wcześniej PR2 ale dot 2010, mięsa jeszcze miała ale była już strasznie twarda i zarazem śliska. Na przodzie mam MITASA sport force+ z dotem koniec 2013 ale strasznie się nierówny bieżnik zrobił po przejechaniu niespełna 10tys. Czekam na promocje i zakładam PR3 na przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego chyba przekłamujesz z Mitasem, Mitas sport force plus jest dostępny od roku 2015!! z 2013 możesz mieć starą niedopracowaną wersję MITAS sport force, a nie plus.

Edytowane przez motorbzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunlop Roadsmart kpl. 2016 rok - 795zł.

Dunlop Roadsmart 2 kpl. 2016 rok 900zł.

Miałem oba rodzaje.

Generalnie nie odczułem znaczących  różnic.

Z tym, że na pierwszych nie jeździłem zbyt agresywnie. Zaliczałem delikatne uślizgi.

na drugich już odważniej odkręcałem manetkę. I też wielkich uślizgów nie odczułem. Z tym że 2 są dwuskładnikowe.

W deszczu? Normalnie bez problemowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego chyba przekłamujesz z Mitasem, Mitas sport force plus jest dostępny od roku 2015!! z 2013 możesz mieć starą niedopracowaną wersję MITAS sport force, a nie plus.

sprawdziłem i rzeczywiście mam bez plusa ale opinia na temat Mitasa pozostaje bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pirelli Angel ST ; przód 2016 rok + tył 2015 rok - 660zł.

Pirelli Angel ST ; przód 2015 rok + tył 2015 rok - 580zł.

[/size][/size]

Gdzie Pirelli w takiej cenie, chętnie bym kupił
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie Pirelli w takiej cenie, chętnie bym kupił

Dam namiary.... jak kupię :P:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie chce mi się wierzyć w tą cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D , nie u niego ale też go można na Allegro znaleźć, warto zadzwonić i zapytać czy mają aktualnie jakieś promocje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podrzucam Wam najnowszy test Motorrad 01/2017.

Opony dla tych, którzy wolą sportowe.

Porównanie:

- nowość od Michelin - POWER RS

- Bridgestone S21,

- Pirelli ROSSO 3,

- Dunlop SPORTSMART 2,

- Metzeler M7RR,

- Conti SPORT ATTACK 3.

 

https://drive.google.com/file/d/0B4H4W66CIg_bVlFwdDl4Q1BxcTA/view?usp=drivesdk

Edytowane przez szycha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podrzucam Wam najnowszy test Motorrad 01/2017.

Opony dla tych, którzy wolą sportowe.

Porównanie:

- nowość od Michelin - POWER RS

- Bridgestone S21,

- Pirelli ROSSO 3,

- Dunlop SPORTSMART 2,

- Metzeler M7RR,

- Conti SPORT ATTACK 3.

 

https://drive.google.com/file/d/0B4H4W66CIg_bVlFwdDl4Q1BxcTA/view?usp=drivesdk

Fajne zestawienie i opracowanie.

Dziwi mnie tylko,że są wyniki 100 %,widocznie założyli ,że taka wartość to poziom odniesienia

najlepszej opony w teście a nie opony "idealnej "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacie może sprzedawcę, który posiada opony Pirelli Angel z europejskiej fabryki, a nie z chińskiej?

 

Podziękowania dla lelona za namiary na opony z Iwanowic.Komplecik Pirelli Angel ST dotarł, o dziwo okazało się, że tylna opona DOT 3614 jest MADE IN GERMANY a nie jak większość CHINA, więc tym bardziej jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

No to oponki kupione postawiłem na Pirelli, zobaczymy jak się będą spisywać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w zeszłym sezonie wykończyłem Diablo Stradę z tyłu, dzisiaj dam szansę Miśkom PR4, ciekawym różnicy.

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to oczywiście upalanko przed wymianą

Edytowane przez luckat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tym razem zaryzykowałem i zakupiłem opony MITAS SPORT FORCE +

 

Jak na razie zrobiłem na nich ok 100km więc zbyt wiele na ich temat nie powiem :usmiech:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie co sądzicie o oponach Dunlop Sportmax Qualifier do GSF 1200 N 2001r ?

A chodzi czy o I czy II ?

 

 

Ja tym razem zaryzykowałem i zakupiłem opony MITAS SPORT FORCE +

 

Jak na razie zrobiłem na nich ok 100km więc zbyt wiele na ich temat nie powiem :usmiech:

A jak cenowo to wychodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie co sądzicie o oponach Dunlop Sportmax Qualifier do GSF 1200 N 2001r ?

Ja mam I, ale w B6. Czytałem o nich, że tył nie koniecznie dobrze sprawuje się na mokrym, i generalnie lubią wysokie temperatury, więc trzeba umieć je rozgrzać. W związku z tym, że jestem początkującym motocyklistą, to zapewne nie rozgrzewam ich tak, jak lubią. Co do moich odczuć, poprzedni sezon przejeździłem z nówką na przodzie (dot chyba na grudzień 2015), i z nią nie było żadnych problemów niezależnie od pogody, ale jak już mówiłem jestem początkujący, więc staram się ostrożnie używać hamulców. Ta na tyle już się powoli kończy, bo w tym momencie jej 5 lat stuknęło, i tu już faktycznie było widać, że nie lubi jak jest zimno, albo mokro, a jak jest zimno i mokro, to już w ogóle trzeba uwazać. Generalnie w temp. poniżej 10 stopni na suchym zdażały mi się małe uślizgi tyłu, ale tylko na jedynce i przez pierwsze km, potem jak złapie trochę temperatury to już jest ok. Jak jest mokro, to zależy od nawierzchni, ale zazwyczaj dwójka + delikatne pochylenie (wyjście z zakrętu, omijanie studzienki, wyprzedzanie itd.) i powiedzmy 3/4 gazu, to uślizg murowany. Do tego raz się najadłem strachu jak włączałem się do ruchu na obwodnicy, chciałem zjechać na lewy pas przed tira, który jechał trochę szybciej. Było mokro więc najpierw zmieniłem pas a potem delikanie odwinąłem ale nie na maxa, a i tak mi tyłem rzuciło dość solidnie, a byłem na trójce więc się nie spodziewałem.

Także podsumowując, plus minus potwierdzam to, że tył lubi zerwać przyczepność jak nie ma idealnych warunków, jak jest sucho i ciepło, to nie ma problemów. Z przednią gumą do tej pory nie miałem problemów ale dopiero 1 sezon jeździłem, a wcześniej była tam zmęczona 11 letnia pirelka, więc nie mam porównania :). Trzeba tylko wziąć poprawkę że jestem początkującym, więc mogę dawać przekłamane informacje ze względu na brak doświadczenia, no i to na 600 a nie 1200.

 

EDIT

A no i oczywiście te uślizgi to też mogły być spowodowane zużyciem, niby 4 lata to jeszcze się nadaje, ale jest już lekko kwadratowa.

Edytowane przez Anici
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz sobie odpowiedzialem :) Jak usunąć posta?

Edytowane przez tymot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.